דלתות פנים מעוצבות. תמונה: shutterstock, צילום: ImageFlow
דלתות פנים מעוצבות. תמונה: shutterstock, צילום: ImageFlow

דלתות פנים מעוצבות

דלתות הפנים נחשבות לפריט עיצוב המתכתב עם המראה הכולל של הבית. הן מוצעות בשלל גוונים וחומרי גלם ונותנות לוק מיוחד לכל חדר. הכירו את חברות עיצוב דלתות הפנים המומלצות ביותר

פורסם בתאריך: 5.8.19 10:05

דלתות INDOORS

דלתות הפנים כבר מזמן אינן רק אמצעי לבידוד רעשים והשגת פרטיות בחדרי הבית השונים. הדלתות הפנימיות שמקבלות אותנו בכניסה לחדרים והחללים השונים כבר אינן רק פריט פונקציונלי והן מהוות פריט עיצובי לכל דבר. זאת הסיבה שכיום מוצעות דלתות הפנים בשלל סגנונות והן עשויות מחומרי גלם ייחודיים. לכל דלת יש את השפה העיצובית שלה, כך שכל אחד ימצא את הדלת המתאימה לו ביותר.

"דלתות הפנים מגיעות היום בשלל עיצובים והן עשויות מחומרי גלם שונים כשהפולימר מוביל וצועד בראש. מניפת הצבעים של דלתות הפנים גם היא עשירה וכל אחד יוכל למצוא את הגוונים החביבים עליו. לצד גוונים אלגנטיים דוגמת שחור, לבן ואפור, תגלו גם דלתות בצבעים בעלי נוכחות דוגמת אדום, צהוב וכחול. כיום ניתן להזמין דלתות בהתאמה אישית ולהעניק להן את הטאצ' הייחודי שלכם בכל חלל" אומר אבי ארצי בעלי דלתות INDOORS בהתאמה אישית.

ניתן להזמין דלתות בהתאמה אישית ולהעניק להן את הטאצ' הייחודי שלכם.

ניתן להזמין דלתות בהתאמה אישית ולהעניק להן את הטאצ' הייחודי שלכם.

"בדומה לדלתות הכניסה, גם דלתות הפנים הפכו בשנים האחרונות לכרטיס הביקור שלנו בבית. למראה אותו נבחר לדלתות הפנים השפעה מכרעת על העיצוב הכללי של החלל בו הן מוצבות. לכן המלצתי היא לבחור לעצב דלת במראה המתכתב עם העיצוב של החדר או החלל. כך למשל עם חדר צבוע בירוק בהיר, תוכלו לבחור בדלת בצבע ירוק כהה שתיצור ניגוד אך עם זאת תדבר באותה שפה"

מה חשוב לבחון כשבוחרים דלת פנים?

"לצד הנראות יש לתת דגש רב לאיכות וטיב הדלת. בדקו את החומרים מהם עשויה הדלת וזכרו שככל שהחומר איכותי יותר המחיר גבוה יותר. לכן כשבוחרים דלת חשוב לתת את הדעת גם על טיב החומרים"

מה היתרונות של דלתות בהתאמה אישית?

"כשאנחנו מעצבים דלתות בהתאמה אישית אנחנו לוקחים בחשבון מספר גורמים שיעניקו מראה נקי, מדויק ונכון לדלת. במידה ולקוחות מגיעים עם אילוצים דוגמת גובה או רוחב לא סטנדרטים של דלתות והם מעוניינים במשקופים ופרזול שייעשו בהתאם לצרכי הבית, אנחנו נקפיד לבצע זאת באופן המקצועי ביותר. התוצאה – הלקוחות מקבלים דלתות פנים מעוצבות באופן שהכי מתאים ונכון להם".

"הלקוחות מקבלים דלתות פנים מעוצבות באופן שהכי מתאים ונכון להם"

"הלקוחות מקבלים דלתות פנים מעוצבות באופן שהכי מתאים ונכון להם"

דלתות INDOORS בראשון לציון הינה בית מקדש לדלתות מעוצבות. את בית עיצוב הדלתות הקימו אבי ולימור ארצי בשנת 2003. אבי מגיע עם רקע משפחתי וניסיון עשיר בעבודות נגרות בהתאמה אישית. החברה מציעה דלתות כניסה ודלתות פנים מעצובות במראה יוקרתי נוטף שיק. לצידם תוכלו לבצע הזמנת דלתות בהתאמה אישית בעיצוב ייחודי התואם את טעמכם האישי. צוות מקצועי המעניק יחס אישי ושירות אדיב יסייע לכם בבחירת דלתות הכניסה והפנים לבית.

דלתות INDOORS, דלתות פנים בראשון לציון

ראשון לציון: לזרוב 17, ראשל"צ
יבנה: האורגים 4, יבנה

טלפון: 1-700-555-730

למעבר לאתר

דלתות מכל החומרים, צבעים וסוגים, מושלמות לכל בית.

דלתות מכל החומרים, צבעים וסוגים, מושלמות לכל בית.


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר