"הבן שלנו הפך להיות ילד שונה": חשד למקרה אלימות בגן ילדים בראשל"צ

חשד למקרה התעללות בגן ילדים בראשון לציון: סטירות, השפלות והרבה בכי. הורי הילד פנו לעירייה ולמשטרה, אך למרות זאת הגננת צפויה להמשיך ללמד בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 31.7.19 14:40

"מאז מקרה האלימות שהבן שלנו חווה הוא הפך להיות ילד שונה, עצבני יותר, מכונס בעצמו ומפחד לדבר עם אנשים", מספר ל"השקמה ראשון לציון" תושב העיר, אב לילד בן שש שסיים את שנת הלימודים בגן עירוני, אבל לטענת הוריו – רגע לפני סיום השנה חווה אלימות. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תחילתו של הסיפור בחודש יוני, אז הגיע הילד לגן עירוני שבו הוא שוהה מדי יום: "הילד שלי שיחק עם כמה מחבריו במשחק בפינה, ובשלב מסוים הם איבדו עניין והתחילו לזרוק את הדברים על הרצפה. הגננת המחליפה, שראתה את זה, הרחיקה אותם מהמגרש ולקחה את הבן שלי כשעיר לעזאזל". 

לדברי האב, "הגננת המחליפה ביקשה ממנו לאסוף את החלקים לבדו, הוא ביקש לדעת למה, והיא בתגובה משכה אותו בחוזקה, הושיבה אותו על כיסא בצד ואז סטרה לו. הילד ישב שם כל היום ומירר בבכי, ובשעות אחר הצהריים אשתי באה לאסוף אותו ושמעה את הפרטים. היינו בשוק מזה, וביקשנו לברר עם ההורים האחרים בגן אם הילדים שלהם סיפרו להם על מה שאירע. התברר שכל הילדים סיפרו את אותו סיפור בדיוק". 

ההורים, כמובן, מלאי כעס כלפי הגננת. "בן אדם שמתנהג באלימות כלפי חסרי ישע זה מזעזע, אני לא יודע איך לכנות אותה פשוט", אומר האב, "היא הרסה לנו את הילד. הוא הפך להיות ילד שחושש מכל דבר, מכונס בעצמו וחושש לדבר עם זרים. יש לו מצבי רוח שמשתנים, ומילד שהיה חייכן וחיובי הוא הפך להיות שבר כלי". 

אנחנו מרגישים כאילו במקום הקורבן הפכנו להיות התוקפים, וכל זה כדי להגן על הילד שלנו"

הורי הילד החליטו לא לשבת בחיבוק ידיים. "מיד פנינו לעירייה ונתנו את כל הפרטים, שם נאמר לנו כי הדברים חמורים ושהגננת תזומן לבירור. כשזה כבר נעשה נאמר לנו שהם יפטרו אותה בכפוף לשימוע בעקבות בירור המקרה והחשד שלהם כי הדברים אכן קרו". 

"השלב הבא היה לפנות למשטרה ולהגיש תלונה וגם את זה עשינו", ממשיך האב, "אז נאמר לנו שהילד יעבור סוג של חקירה בסביבה הטבעית שלו כדי שירגיש בנוח, וגם לזה הסכמנו. אלא שעכשיו מתברר שבמשטרה החליטו שאנחנו צריכים להביא את הילד למקום שנקרא 'מרכז חוסן' ואנחנו ממש לא מסכימים לזה. אנחנו לא רוצים שהילד שלנו יישב בחדר המתנה עם ילדים שעברו התעללויות ושבדרך הזו הוא ייחשף לזה. זה לא הגיוני לשים את הילד במקום כזה. אנחנו מרגישים כאילו במקום הקורבן הפכנו להיות התוקפים, וכל זה כדי להגן על הילד שלנו". 

ניסיתם ליצור קשר עם הגננת?

"לא היתה לנו שום אינטראקציה איתה מאז ואנחנו שומעים רק חצאי אמיתות לגביה. בהתחלה אמרו לנו בעירייה שהיא תפוטר, ואז גילינו שהיא הושעתה לתקופה קצרה וככל הנראה תמשיך בשנה הבאה. יש לנו חוסר אמון מוחלט במערכת ואנחנו עומדים נבוכים מול הילד שלנו שרואה בהורים שלו גיבורים, אבל אין לנו באמת מה לעשות".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה:"המקרה אירע בחודש יוני , מיד ערכנו בדיקה ראשונית עם כל הגורמים וצוות הגן , האירוע עדיין נמצא בבירור ועד אז הגננת מושעית מהעבודה."
 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר