אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

"הילדים אוכלים מצות מפסח כי אין להם מה לאכול": משפחה עומדת בפני פינוי לרחוב

משפחה עם שבעה ילדים, מהם חמישה עם צרכים מיוחדים, נקלעה לחובות כבדים עקב הטיפול בבני המשפחה והדרדרה תחת לקו העוני. "יש לי כל כך הרבה בעיות עם הילדים שאני לא יודעת במי לטפל קודם", אמרה אמם של הילדים

פורסם בתאריך: 1.7.19 10:12

משפחה עם שבעה ילדים בגילאי 4 עד 17, מהם חמישה עם צרכים מיוחדים, עומדת בפני פינוי מדירתם עקב פשיטת רגל.  אמם של הילדים, י' אמרה הבוקר (שני) כי "אני נאלצת לטפל בילדים יום יום מסביב לשעון". לאחרונה הגיעו בני הזוג לחובות כבדים, ואין באפשרותם להמשיך לגור בבית הנוכחי לכן מחפשים דירה אחרת אבל נתקלים בדרך ללא מוצא כיוון ששני חשבונות הבנק שלהם בפשיטת רגל. בני הזוג עובדים רק במזומן לכן אף אחד לא רוצה להשכיר להם דירה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"המצב שלנו לא פשוט. לפני כשלוש שנים היתה לבעלי תאונת עבודה, שנה וחצי הוא לא עבד, במקביל אני יצאתי לעבודה במעון אבל יש לי כל כך הרבה בעיות עם הילדים שאני לא יודעת במי לטפל קודם", אמרה י'. עוד הוסיפה כי "אחת הבנות שלי עברה ניתוח באוזן לאחר שאיבדה כמעט לחלוטין את השמיעה, אחרי הניתוח הייתי איתה בבית חודש וחצי. הבן הקטן שלי ילד חולה, נמצאה אצלו בעיה בדם, אנחנו נמצאים במרפאה גנטית, כל היום מרופא אחד לשני לבתי חולים".

"זה לא פשוט, אני מחסירה הרבה ימים ויש בעיות נוספות לילדים האחרים, כולם מטופלים אני לא מוותרת על אף ילד, אך לצערי הידרדרנו מבחינה כספית וחוב רודף חוב, הגענו לימים לא פשוטים. שרון מיארה הביאה לנו סלי מזון אתמול, זה חימם לנו את הלב". אמרה י'.

 הפעילה החברתית שרון מיארה אמרה כי "כששמעתי שהילדים אוכלים מצות מפסח כי אין להם מה לאכול נשברתי, ראיתי ושמעתי על הרבה מקרים קשים בחיים, אני סביב העשייה של החסד שנים, אבל המקרה הזה באמת ריסק אותי. עוד הוספיה מיארה כי "הסיפור של המציאות בה נתונה המשפחה זיעזע אותי, עזבתי הכל במוצאי שבת ונסעתי אליהם, עדין חסר למשפחה מזון יבש, בשר ועופות וגם ביגוד והנעלה לילדים, כששמעתי שהם גרים בדירה כל כך קטנה התחלתי לעזור להם ולהבין מדוע אינם נכנסים לזכות של דירה מעמידר, ובימים אלה אני מנסה לעזור להם ככל יכולתי מול הבירוקרטיה", אמרה מיארה.

לתרומות למשפחה – 050-7356561 שרון מיארה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאנוש

    ראשית יישר כח לעוזרים ולמסייעים אך יש לשאול היכן ומה עשתה לשכת הרווחה מהו הסעד הניתן ובוודאי ניתן למשפחה ? האם הילדים מוגדרים בחנ"מ הם אמורים לקבל קצבה מיוחדת מעבר לקצבת נכות כללית כך גם אב המשפחה ? והערה לפני שמציגים סיפור תבדוק טוב יש יש בעיה של צנעת הפרט מי ייתן ומצבם ייטב ויישר כח לשרון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר