בחברה לביטחון מזהירים: 20 אלף תושבים טרם חידשו את תו החנייה

גם אחרי דחייה של שלושה חודשים רבים בראשון לציון טרם חידשו את תו החניה

פורסם בתאריך: 16.6.19 19:23

על אף הפעילות ההסברה בנושא, 20 אלף תושבים מראשון לציון טרם חידשו את תו החנייה. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני: "אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תוקפם של עשרות אלפי תווי חניה פג בחודש מרץ האחרון, אלא שכ-20 אלף תושבים טרם חידשו את התו. מדובר בתווים שהונפקו לפני כשלוש שנים. כאשר בחברה לביטחון וסדר ציבורי האריכו בשלושה חודשים את תוקף התו, לאלה שהתו שברשותם פג בחודש מרץ האחרון.

בחברה מזהירים כי כעת התושבים חשופים לקנסות וכי ייתכן שייתקלו בעומס רב בבואם לחדש את התו. כמו כן, מציינים כי כל אלה שחידשו את התו, אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם, יכולים להיות רגועים משום שהתווים מעודכנים במסופוני הפקחים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי: "חניה חינם ברחבי העיר היא זכות שהעירייה מעניקה לתושביה, נצלו זכות זו וחדשו את התווים".

מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני: "החברה לביטחון נערכה על מנת להעניק שירות מהיר לחידוש התווים. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים".

לרשות התושבים קיימות מספר דרכים לחידוש תו החנייה: מילוי טופס מקוון באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי, שליחת הבקשה בדואר וזימון תור לחידוש תו תושב במשרדי החברה. את התור ניתן לזמן באתר האינטרנט של החברה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר