נהג אוטובוס ללא רישיון נהיגה לרכב ציבורי. צילום להמחשה בלבד

בעקבות פנייה של בת 82: שונה מסלול קו האוטובוס

כבר שלושה חודשים ש-360 דיירי הדיור המוגן מנותקים מהתחבורה הציבורית בעקבות שינוי המסלולים והקווים. עד שפנייה אחת הגיעה ללשכתו של רז קינסטליך

פורסם בתאריך: 5.6.19 17:08

לפני יותר משלושה חודשים גילו לדאבונם דיירי הדיור המוגן "אחוזת נווה נוף" בראשון לציון, שקו 83 של אגד ששימש אותם בוטל ואילו הקו שהחליפו, קו 15, אינו עובר בתחנות הסמוכות ל"אחוזת נווה חוף".

התוצאה: 360 דיירי הבית, מרביתם אינם נגישים ומוכרים כבעלי אחוזי נכות, נותרו מנותקים מתחבורה ציבורית, המשמשת אותם בין השאר על לצורך טיפולים ובדיקות רפואיות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הדיירים פנו לעירייה בנושא. הם ביקשו להחזיר לתחנה הסמוכה אליהם את קו 83. בנוסף, הדיירים הציעו כי קו 15, המסייע להם להגיע למרכז העיר ועובר בתחנות ברחוב זלמן שז"ר ובכורש 6 הרחוקות כ-600 מטרים מהתחנה, יעבור במקום הקו שבוטל.

ואולם, הצעותיהם של הדיירים לא התקבלו ונמסר להם כי הוספת עצירה בתחנה אינה מומלצת בשל הארכת המסלול. כמו כן, נמסר לדיירים כי משרד התחבורה הוא זה שקובע את מסלול הקו, ואף הוצע לדיירים לצעוד לתחנות האחרות, מרוחקות יותר.

אלא שבמסגרת הלשכה הפתוחה שקיים ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, הגיעה פנייה בנושא קו האוטובוס של אורה בר-קובץ, ניצולת שואה בת 82, המתגוררת בדיור המוגן "אחוזת נווה חוף".

קינסטליך, בעצמו נכד לניצולי שואה, התחייב בפני בר-קובץ כי ידאג לפיתרון, ויעמוד על כך שמסלול הקו ישונה, על מנת שהדיירים לא יפגעו.

קינסטליך פנה למשרד משרד התחבורה, בבקשה לשנות את מסלולו של קו מספר 15 של חברת "אגד". הבקשה התקבלה והחל מיום שלישי כל הנסיעות, בשני כיווני הנסיעה, ימשיכו ברחוב כורש ויעצרו בתחנה ברחוב כורש / הארגמן. תדירות הקו עומדת על 15-12 דקות בכל כיוון והוא מגיע למרכז ולמזרח העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ראשלצית

    כל הכבוד…תכלס יוצא תותח הקינסטליך הזה בהרבה דברים…אני מתפלאת כל פעם מחדש

  2. יאנוש

    העיריה לא זו היא שקובעת משרד התחבורה הוא זה שקובע מתי תיפסק הסגידה לראש הרשות ולסגניו?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר