כלב רועה בלגי shutterstock.com / Metz Eric

נשך וברח: ילד ננשך בגינה ציבורית בראשון לציון

"זאת טראומה נוראית שאני לא מאחלת לאף אחד לעבור", מספרת טניה אורסטמוב מראשון לציון, שנאלצה לאתר את בעליו של הכלב הנושך

פורסם בתאריך: 2.6.19 14:34

"לראות את הלסתות של הכלב נסגרות על הרגל של הבן שלי זה מחזה איום. לא יודעת מתי הבן שלי יתגבר על זה וגם אני". כך מספרת טניה אורסטמוב על החוויה הקשה שעברה יחד עם בנה בן השמונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שבת לפני שבוע, בשעה 11:00 בבוקר, יצאה טניה עם בנה לגינה הציבורית הסמוכה לביתם ברחוב מרגולין. בנה היה רכוב על אופניים ושיחק עם חבריו, כאשר בשלב מסוים הגיע למקום גבר כבן 35 עם כלב גדול קשור ברצועה. דקות ספורות לאחר מכן, החל הכלב לפתוח בריצה לעבר הילד שרכב על אופניו ונעץ את שיניו ברגלו של הילד.

"רצתי לבן שלי מבוהלת. ניסיתי להרגיע אותו ולראות את מצבו", מספרת טניה "תוך כדי שאני עם הילד, ביקשתי מהאיש פרטים כדי שנבדוק שאין לכלב שלו כלבת. הוא נתן לי כתובת ורץ מהמקום אבל הכתובת התגלתה כמוטעית".

טניה נסעה עם בנה למוקד רפואי בעיר, שם חבשו וחיטאו את פצע הנשיכה. בנוסף, ביקשו ממנה לנסוע לבית החולים על מנת לקבל חיסון מחשש לכלבת. בנה קיבל ארבע זריקות ויום למחרת התייצבו האם ובנה במשרד הבריאות לעוד מספר זריקות. "הבן שלי מראה לי שהוא גיבור אבל כל כלב שעובר לידו, אפילו הקטן ביותר, הוא חושש ולוקח צעד אחורה. זאת טראומה נוראית שאני לא מאחלת לאף אחד לעבור" מוסיפה טניה.

"מה שהכי עצוב זה האדם שהיה עם הכלב. הוא גם הגיע כשהכלב שלו ללא מחסום לפה, גם היה בגינת ילדים שזה לא מקומו של כלב כזה גדול וגם כשהכלב התנפל על הבן שלי הוא אמר "לא קרה שום דבר, מה הלחץ" ובשיא חוצפתו נעלם", מספרת טניה.

לטענתה, לאחר שפנתה למשטרה, ביקשו ממנה למצוא את בעל הכלב ושאין באפשרותם לעשות דבר עד שזה לא יאותר.בסופו של דבר, ולאחר שיתופים רבים של הסיפור ברשתות החברתיות, בעלי הכלב אותר. טניה מספרת: "הגשתי תלונה נגדו ואני מאוד מקווה שימצו איתו את הדין. לא בשביל הבן שלי, כדי למנוע את הנשיכה הבאה והגיהינום שאנחנו עברנו בסוף השבוע הזה ועד עכשיו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כל כלב ועולמו

    אפשר לאתר כלבים משוטטים שמטיילים ללא רצועה, פשוט לא מעריכים חיי אדם ומעריכים כלבים משוטטים מעל אנשים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כלבים מסוכנים משוטטים ללא פיקוח וללא מחסום ואין הגנה על הציבור מנשיכות. למה מחכים זה כבר מגפה הנשיכות ותקיפות כלבים משוטטים ובעלים של הכלבים גם חוצפנים.

  3. רפי

    הרחובות טיומקין , האחים אוסטשינסקי , ארטור רופין ,רחבת הגן גן נחום , הסמטה המובילה לשני גני הילדים מלאים צואת כלבים ההולך במקומות הללו חייב לזגזג כדי לא לדרוך על צואת הכלבים .

  4. עדיף בלי כלב מכלב רע

    כלבים רעים יוצאים לאימוץ ונושכים ותוקפים ילדים. שיסגרו את כל העמותות וירדימו אתכל הכלבים הרעים לפי החוק היהודי כלב רע יש להרדים. עדיף בלי כלב מלקחת תוקפן לאימץ כלב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר