אתי בינדר. צילום: מתוך סרטון עמותת קדמה לשוויון בחינוך
אתי בינדר. צילום: מתוך סרטון עמותת קדמה לשוויון בחינוך

טרגדיה בבית הספר: המחנכת האהובה נפטרה בגיל 36

ביום שישי הגיעה כהרגלה אתי בינדר לבית הספר, אלא שאז החלה לחוש ברע. ביום שלמחרת קיבלו המורים וההורים את הבשורה המרה: "היא נתנה את הנשמה, הילדים היו כל עולמה"

פורסם בתאריך: 26.5.19 11:49

"היא היתה חברה בראש ובראשונה, לפני שהיתה מורה ומחנכת. האבדה במותה הוא משהו בלתי נתפס. יש לכולנו זכרונות ממנה. היא הצליחה לגעת בכל נפש", כך מספרת אם לתלמידה בבית הספר נווה חוף, בעקבות מותה הפתאומי של המורה והמחנכת האהובה, אתי בידנר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתי בידנר, רק בת 36 במותה, מורה למתמטיקה ומחנכת כיתה ה' בבית הספר היסודי נווה חוף, נפטרה במפתיע ביום שישי, כתוצאה מקריסת מערכות. בבוקר היא עוד הספיקה להגיע לבית הספר. לאחר שהחלה לחוש ברע, היא ביקשה שאביה יגיע לאסוף אותה וסירבה להתפנות באמבולנס. ביום שלמחרת נודע לחבריה הרבים בבית הספר על מותה.

רבים הוכו בהלם, וסיפרו על המורה הבריאה, הצעירה, מלאת הסטייל וההומור ובעיקר על האנושיות והגישה החינוכית שבאמצעותן ידעה להגיע לכל ילד. בעקבות הבשורה הקשה, התקיימה אמש ישיבת חירום בהשתתפות הצוות החינוכי וניציגי ההורים, שדנו בדרכים שבהן יבשרו לתלמידים על מותה הפתאומי.

"הילדים לא מעכלים, יש עצב נוראי מרגע שקיבלנו את הבשורה האיומה והקשה", אומרת עדי אברהם, אם לתלמידה בכיתה שאותה חינכה בידנר. "בהחלטה משותפת של ההורים ושל פסיכולוגית בית הספר, הוחלט שכל הורה יספר לילדיו ושכל ילד יכתוב או יצייר על פי הרגשתו בעקבות האירוע".

"אנו נערכים ליום לא פשוט, גם לכיתה שהיא חינכה וגם לכל שאר התלמידים שהכירו אותה", מוסיפה האם, "היא פשוט נגעה בכולם. היא היתה מורה ואישה מיוחדת במינה. היו ימים שבשמונה בערב היא עוד היתה בבית הספר. התלמידים היו כל חייה, החיוך שלה, האיכפתיות ההקשבה שלה לכל ילד וילד היו משהו אחר".

ביום רביעי, מספרים ההורים, בידנר התעקשה שהילדים ייצאו לטיול לירושלים. היא הגיעה עם לימונים, למקרה שלילדים יהיו בחילות במהלך הנסיעה, וגם דפים וכלי כתיבה כדי שיוכלו לכתוב פתקים ולהטמינם בכותל. "היא לא שכחה אף פרט, היה לה חשוב שהמדריך לא יעמיס על הילדים, ושהם ייהנו מהחוויה של הטיול. היא נתנה את הנשמה, הילדים היו כל עולמה".

צפו באתי בידנר בסרטון של עמותת קדמה לשוויון בחינוך:

אתי בידנר- מורה עם אג'נדה

מה הדבר הכי חשוב למורה עם אג'נדה בעיני אתי בידנר ? מה האמירה שלה בכיתה? ואיך היא עושה את זה בשיעור מתמטיקה?הקשיבו לסרטון והכירו את אתי: מורה שחושבת אחרת!קלרה יונה-משומרAdva Kafriיעל כליל@שלושלומית דרעיאילנית דנינוMor GreenbaumAmit BotbolGalia Zalmansonחגית כהן אליהו

Опубликовано ‎עמותת קדמה לשוויון בחינוך‎ Суббота, 16 апреля 2016 г.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיטל כהן

    תנוחי על משכבך בשלום מורתנו האהובה.תודה על כל השנים שלימדת את ילדיי באהבה והבנה יתרה ❤

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה קשה המחנכת שלך לא איתך יותר אבל אי אפשר להתגבר וזה יעלה די הרבה זמן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר