צילום: ShotPrime Studio / shutterstock.com
צילום: ShotPrime Studio / shutterstock.com

לידיעת הגברים, אישה גרושה היא לא סידור עבודה

13 שנה אחרי הגירושים, בתי לוין הייתה בטוחה שכבר ראתה ופגשה הכל, עד הפוסט שהצליח להכעיס אותה באמת

פורסם בתאריך: 17.5.19 10:43

השעה 23:00. אני כבר בדרך למיטה, ואז זה קופץ לי מול העיניים: "נהנה לשתף אתכם בסוד ההצלחה שלי עם נשים גרושות שעובדות 80 אחוז מהזמן", התפייט לו איזה בחור בפייסבוק.

אני גרושה כבר כמעט 13 שנה. עברתי וחוויתי כבר כמעט הכל. פגשתי אנשים אטומים, אנשים רומנטיים, כאלה שיודעים לדבר יפה וכאלה שמוטב לא לדבר עליהם. והנה פתאום מופיע מישהו שיש לו את סוד ההצלחה עם גרושות. אולי יש פה משהו חדש ללמוד לפני גיל 42, אפשר לדחות את השינה בחצי שעה. אחרי הכל, הסוד נגלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אז המשכתי לקרוא את הפוסט של אותו אחד שמצא את הסוד: "נשים גרושות זה הדבר הכי טוב שקיים. הן זורמות ל*** ומפנקות כמו שצריך מעל ומעבר. תיפגש איתה, תבזבז עליה קצת כסף, תחמיא לה ותגיד לה מה שהיא רוצה לשמוע, שאתה מחפש אהבה".

והיו לו גם הוראות הפעלה ליום שאחריי: "תשכב איתה עד שימאס לך ותזרוק, תחסום, ותחפש חדשה". לסיום היה גם בונוס: "אם יש לך כוח – תעשה זאת במקביל עם כמה".

הדבר הראשון שעבר במוחי הוא שמדובר בגבר מתוסכל, חסר ביטחון, שמתחבא מאחורי המקלדת ורוצה תשומת לב ומשיג אותה בדרך הירודה ביותר. אחרי הכל, מי מאיתנו לא כותב פוסטים, מתוך כוונה ברורה שהמיועד יקרא אותם ויבין שמדובר עליו?

בתי לוין. צילום: אדי ישראל

בתי לוין. צילום: אדי ישראל

אחר כך חשבתי שאולי כדאי לומר לו מה אני חושבת עליו. אחרי הכל, אני האישה שכונתה "מלכת הדייטים", שיצאה לחפש אהבה אחרי הגירושים, ונפגעה לא פעם מגברים מהסוג הירוד, כמו זה שכתב את הפוסט.

הפכתי עם השנים ל"כורתת הראשים". עברתי את כל מה שהוא תיאר בפוסט, אבל אחרי יותר מ-10 שנות גירושין, אני כבר לא שם. אבל מה עם אלה שעדיין שם? האם אני צריכה להבליג על פוסט כזה ולתת לאחרות לחשוב שזה מה שהן בעיניי חלק מהגברים?

מישהו בכלל יכול לשער מה נושא איתו התואר "גרושה"? האם הן ראויות לכך שיסתכלו עליהן כסחבה, כאובייקט מיני שמחפש את המיטה בשם "האהבה", שיהיו מושא ללעג בבוקר שאחרי?

האם זה שחושב ש"היא עובדת 80 אחוז מהזמן" יכול בכלל להבין מה זה להיות מפרנסת יחידה? לדאוג לילדים לבד? לעבוד במספר עבודות בקביל? להתמודד עם הטרדות והצעות מיניות? לא להפסיק לדאוג לבית?

את המילה גרושה צריך להחליף במילה לביאה. מי שלא מבין את זה אחרי הסבר קצר, מוזמן להתחלף איתנו לשבוע-שבועיים, ואז נראה אותו גיבור בלי המקלדת. בואו נראה אותם שורדים, מנסים להבין שהביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם, אבל לא בשביל לסמן "וי" אלא כצורך קיומי.

אז כתבתי לו (ומי שחשב אחרת לא מכיר אותי או קרא אותי אף פעם). "זו הייתה בדיחה בסגנון חצרוני", השיב הבחור. "אני אוהב לעורר מהומה, לראות אנשים מוציאים קצף מהפה".

את העצבים שלי הוא לא ממש ראה. לא משנה שחלקם בכלל קשור לניקוי רעלים שאני עושה כבר כמה ימים כדי להיפרד מארבעה ק"ג עודפים (תזכורת ליציאת מצרים והקמת בית יהודי בארץ ישראל). אבל חשוב שהוא ושכמותו יראו את הטור הזה, שיבינו שאנחנו לא מה שהוא חושב, אלא רחוק מזה. אישה גרושה היא לא סידור עבודה אלא לביאה, לוחמת, נאבקת על הבית והילדים אחרי שהאריה החליט ללכת. חשוב שכל אישה גרושה תפנים את זה ותדע שיש לא מעט אנשים שלא שווה להשחית עליהם עצבים. רק צריך לעשות להם "בלוק". לא רק בפייסבוק אלא  בחיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "אריה החליט ללכת", או אפס נבעט רומנטית, זוגית ומשפחתית, ע"י אישה מפוכחת, ובצדק? איזו עדינות…
    הם רובם אותו דרק. עדיף לוותר באופן גורף על זוגיות.

  2. דורון

    שלום בתי.
    תגובתך נכונה ומובנת. יש איזו שהיא הנחתת יסוד שגרושות הן "טרף" קל לגברים מסוג מסוים…
    ההשוואה ללביאה, עושה את זה בדיוק! הלביאה מנהיגה את הלהקה, ממליטה גורים, שומרת, מגדלת ומאכילה אותם במסירות רבה. האריה דואג לטריטוריה, משתתף לעיתים בצייד, אבל תמיד אוכל ראשון ונלחם באריות אחרים המנסים להשתלט על הטריטוריה והלהקה. כשאריה חזק יותר, צעיר יותר, מצליח להבריח או להרוג את האריה השליט, כל מטרתו היא לכבוש את הלביאות. לצורך כך, הוא מחסל את כל הגורים בלהקה. הלביאות בהחלט מנסות להגן עליהן, אבל עד גבול מסוים. האריה חזק וגדול יותר והן נסוגות כשנשקפת להן סכנת חיים ולא "מתאבדות" על הגורים… לאחר הרג הגורים, ממש מהר הן מתייחמות ומסתובבות סביב האריה השליט החדש ומרימות את הזנב… רק רציתי שתדעי, ככה זה בטבע.

  3. שי..את יודעת.

    כל מילה! עלבון של גבר…
    טוב, הייתי נותן הכל כדי לקבל את הנוסח המלא של התגובה שלך אליו…;) לא המצונזר..

  4. אברםםםםם

    לכתבה של בתי לוין;;; אני מזדהה מאד אם מה שכתבת על הגבר שמחפש גרושה כסידור עבודה במיטה יפה כתבת..אני גם גרוש ומחפש להכיר ולמצוא זוגיות אבל לא במטרה של לסמן עוד וי ברשימת הזי****

  5. ישראל. ב

    לצערי יש גברים אטומים חסרי רגשות שמנסים להראות כמה הם יכולים לפגוע באחר ללא התחשבות ברגשותיהם
    לא מעניין אותו מה אותה אישה עברה בחיים וכמה קשה לה למהל את משק הבית ללא בן זוג לצידה.

    אין מקום לגברים מהסוג הזה בשום מקום.
    זוהי תעודת עניות לכל אדם באשר הוא
    גבר הוא לא…
    אני מביט על נשים גרושות בכבוד רב,
    תחשבו איזה אומץ צריך לעשות את הצעד הזה.
    תחשבו שאותה אישה גרושה היא אמא שלך או אחותך…
    בטוח שלא היית מתנהג בצורה זו.
    בושה של אדם…אני מאמין שרוב הגברים לא כאלה.

  6. יניב

    את צודקת מצד אחד שזה גועל נפש שהוא מדבר כך אבל מצד שני רוב החילונים חיים בצורה מתירנית אז שלא ילינו שקם אחד מהם ומדבר כך

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גרושה חצי שנה וכבא הבנתי את כל זה. גברים רבים יוצאים ממש חארות והורסים למעט שנותרו נורמלים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר