על רקע צמצום הילדים בגנים: ביקור מזכ"לית הסתדרות המורים

"לקראת הסכם שכר אמשיך לערוך מפגשים עם כל עובדי ההוראה בכל הסקטורים", הודיעה יפה בן דויד שביקרה בבתי ספר בעיר

פורסם בתאריך: 15.5.19 16:00

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דויד הגיעה היום (רביעי) לסיור בראשון לציון, שבמהלכו נפגשה עם ראש העירייה, רז קינסטליך, שמבקש את תמיכת הסתדרות המורים לקראת יישום תוכנית פיילוט לצמצום מספר הילדים.

בסיור שבו השתתפה מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, מ"מ יו"ר סניף ראשון לציון, מירי הבוט, רכזת הגימלאים, שרה ברילנט, ורכז חטיבות הביניים בסניף, יעקוב וינרוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במסגרת הסיור, שארגנה יו"ר הסניף ליאורה אורינגר, נערכו ביקורים בבתי הספר היסודיים בעיר ויתקין' ונווה עוז, ובחטיבת הביניים מיכה רייסר. "לקראת הסכם שכר אמשיך לערוך מפגשים עם כל עובדי ההוראה בכל הסקטורים כדי לתת הזדמנות להציף את הבעיות", אמרה בן-דויד.

בהמשך בן- דויד נפגשה עם ועדי המורים והמנהלים. במהלך הסיור, שוחחה עם הצוותים החינוכיים, שמעה מהם על האתגרים שאיתם הם מתמודדים ועדכנה אותם בנושאים בהם עוסקת הסתדרות המורים בימים אלה, כמו מאבק בימי המחלה, מאבק בפנסיות לדור, הוותיק והצעיר, חיזוק מעמד המורה, שיפור תנאי השכר ועוד.

"מהיום שנבחרתי, שמתי לי למטרה להיות בשטח, לראות את עובדי ההוראה, לשמוע ולראות בעצמי את הצרכים של השטח, את האתגרים איתם הם מתמודדים ביום-יום ולנסות לתת את הפתרונות הטובים ביותר לצוותים החינוכיים.
לקראת הסכם שכר, נמשיך להיפגש עם עובדי הוראה בכל הסקטורים ולפעול במלוא המרץ לטובת קידום מעמד המורים, קידום שכרם ותנאי עבודתם", סיכמה בן-דויד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל

    הכול טוב יפה….בכותרת כתוב צימצום ילדים בגנים …. בדיוק מצויין הבקורים בגני הילדים ומפגש עם גננות ??? איפה יפה השוות תנאים של גננות למורים ???

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר