צילום: Amphon Jindawatthana / shutterstock.com

מצוקת החניה: ייפתח חניון זמני לדיירי מגדלי ראשונים

בעוד כשלושה שבועות יוכשר החניון הציבורי זמני בפינת הרחובות שולמית אלוני-שדרות היובל. זאת, במקביל לסימון החניות במרכזים המסחריים בכחול לבן

פורסם בתאריך: 13.5.19 12:49

חניון ציבורי זמני ישמש את דיירי מגדלי ראשונים בנחלת יהודה. הכשרת החניון בפינת הרחובות שולמית אלוני-שדרות היובל, שיכיל עשרות מקומות חנייה, הוא בהמשך לצביעת החניונים במרכזים המסחריים מערב העיר. זאת, במטרה לפתור את מצוקת החניה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעוד כשלושה שבועות יוכשר החניון הציבורי זמני בפינת הרחובות שולמית אלוני-שדרות היובל. כאשר בימים אלו השטח במקום הושטח, על מנת להניח בו אספלט גרוס שיאפשר חניה נוחה. זאת, בעקבות פניות דיירי מגדלי ראשונים שהתלוננו על מצוקת חניה קשה.

מלבד הכשרת החניון הזמני, בעקבות מצוקת החניה בעיר, בעיקר במרכז העיר ובאזורי מסחר ותעשייה, הוחלט על הקמת חניונים ציבוריים מתחת למוסדות חינוך. כמו, למשל, החניון שהוקם מתחת לגימנסיה הריאלית ברחוב הורוביץ, חניון תת קרקעי נוסף ברחוב עולי הגרדום וחניון תת קרקעי מתחת לבית הספר היסודי חביב. כמו כן, החברה לביטחון סיימה להכשיר ולשפץ את חניון היכל התרבות.

זאת במקביל לסימון בכחול לבן חמישה חניונים גדולים באזור התעשייה והמרכזים המסחריים במערב העיר. מהלך שיעניק זמינות ועדיפות לתושבי העיר, שיוכלו לחנות חינם ברחבי העיר. מדובר על כ-1,450 מקומות חניה באחד האזורים עמוסי התנועה בעיר.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר כי הוא מודע למצוקת החנייה, בעיקר במרכז העיר, והבטיח כי הנושא על סדר יומה של העירייה. "אנחנו ערים לפניות התושבים ואנו בוחנים שורה של פתרונות יצירתיים על מנת להקל על מצוקת החניה", אומר קינסטליך, "בתקופה הקרובה יהיו בשורות נוספות לתושבי מרכז העיר".

עוד באותו הנושא:

יסומנו חניות במתחמי בילוי ומסחר – אלה המקומות:

עכשיו משלמים: חניון בסמוך לקניון הזהב נצבע בכחול לבן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר