לבשל ולאפות כמו השפים הגדולים אצלכם בבית: בניית טאבון לפני תכנון ב"מקור החום"

עדי חזן, הבעלים של חברת "מקור החום", מייצר מגוון של טאבונים ומטבחים למסעדות שף, לגינה או למרפסת בבתים פרטיים, בייצור לפי תכנון ובמגוון צורות וצבעים ובמחיר השווה לכל כיס. ומתברר, שגם למי שמעדיף לאפות ולבשל בטבע הוא מצא פתרון: טאבון נגרר להשכרה

פורסם בתאריך: 7.4.19 18:39

לפני 10 שנים הגיע עדי חזן, הבעלים של חברת "מקור החום", לקוח עם הצעה יוצאת דופן במקצת: "הגיע אלי לקוח מאזור רמלה וביקש ממני לבנות לו טאבון", הוא מספר, "את הרקע הכללי היה לי, ואחרי ארבעה ימים בניתי טאבון קטן".

בעקבות ההתלהבות של הלקוח מהטאבון שהוצג לו, הבין חזן שאולי עלה על משהו. הוא החל לבנות טאבונים לבתים וגינות. אלא שהייתה בעיה שאיתה נאלץ להתמודד: הקהל הישראלי אמנם אוהב את הרעיון להציב טאבון בחצר או במרפסת, אלא שאפשרויות התקציב שעומדות לרשותו לא פעם מוגבלות.

"ההתלהבות הייתה גדולה ומהר מאוד מצאתי את עצמי מציע טאבונים למכירה", אומר חזן, "אלא שישראלים רבים שבאו לראות את הפלא חזרו כשלעומת שבו, המחיר הגבוה שנבע מעלויות הייצור הפך את הקערה על פיה. הלקוחות היו מגיעים, מתרשמים וחוזרים הביתה מבלי לרכוש את המוצר".

אבל חזן, איש עסקים עם חזון, מצא פתרון. הוא למד לעומק את התחום, ניסה  ויצר, כאשר בשלב הראשון בנה כ-40 טאבונים הבין שהוא יכול להוזיל את העלויות ובכך גם את המחיר.

כך, בתוך זמן קצר, הפך המפעל הוותיק לסיפור הצלחה והחל לספק טאבונים לכל הלקוחות ובמחיר השווה לכל כיס ולא רק למסעדות ומקומות גדולים. כיום מציע חזן מגוון גדול של טאבונים, בסגנונות ומחירים שונים, החל מ-2,000 שקל ועד 100 אלף שקל.

מפעל "מקור החום" ממוקם במושב בית נחמיה, מציע למכירה טאבונים בייצור עצמי, וכן הרכבתם במרכזם של מטבחים חיצוניים, בגינות או במרפסות הבתים, שגם אותם הם מייצרים: כל אחד לפי צרכיו, טעמו האישי והעדפותיו בשלל גדלים, צבעים וצורות.

"אני נותן ללקוחות שלי אפשרויות בחירה של עיצוב וצבע בשילוב מטבח שלם, בטווחי מחירים נגישים, השווים לכל כיס ונמוכים בעשרות אחוזים מכל המתחרים האחרים בענף", מבטיח חזן.

ומתברר שחזן מצא פתרון גם למי שמעוניין בחוויה מחוץ לבית: טאבון נייד, המתחבר לכל רכב ונגיש בטבע, להכנת פיצות, פוקאצ'ות, מאפים, כל סוגי תבשילים באופן שמבטיח חימום ובישול מסוג אחר.

"הטאבונים שלנו בטיחותיים לחלוטין", הוא מדגיש, "אני מגיע לכל לקוח, מחבר את הטאבון לגז ומוודא שהכל עובד כראוי. אין כל אפשרות שלקוח שלי יקבל סחורה לא בטיחותית. אני עובר עם הלקוח על כל הפרטים, מחבר את כל מה שצריך ואנחנו יוצאים לדרך. אחר כך הלקוח מלווה על ידי לאורך כל התהליך מרגע הרכישה ועד רגע התפעול בבית".

כתובת: רחוב כלנית 17, מושב בית נחמיה

טלפון:  052-3099614

לאתר ליחצו כאן, לשליחת מייל ליחצו כאן

 שעות פעילות:
א' – ה': 08:30 – 16:00
שישי-שבת: סגור ואין מענה טלפוני

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר