צילום: אבי קקון

טריאתלון ראשון לציון בשבת הקרובה: מאות צפויים להשתתף

לאחר התחרויות לזכרו של הלוחם ליאור שבתאי ז"ל, יוענקו פרסים כספיים למקומות הראשונים בסכום של 10,000 שקל

פורסם בתאריך: 2.4.19 13:58

טריאתלון ע"ש ליאור שבתאי ז"ל ייצא לדרך בראשון לציון ביום שבת הקרוב, ויפתח את עונת הטריאתלון. התחרות היא למרחק הספרינט הקצר, ותכלול שחייה של 750 מטר, רכיבה על אופניים של 20 ק"מ וחמישה ק"מ ריצה. בתום התחרות, שבה מאות צפויים להשתתף, יוענקו פרסים כספיים למקומות הראשונים בסך 10,000 שקל, תרומה של משפחת שבתאי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הטריאתלון המסורתי הוא לזכרו של ליאור שבתאי ז"ל, שנהרג בקרב קשה בלבנון בהגנה על מוצב "דלעת". ליאור היה לוחם שריון בחטיבה 7. בהיותו חשוף בצריח תוך השלכת רימונים וירי במקלע כבד, נפגע מטיל "פאגוט" ונהרג במקום. הוא נהרג לפני 22 שנה, בהיותו בן 19.5 בלבד. לאחר מותו הוענק לליאור צל"ש על ידי אלוף פיקוד הצפון דאז, עמירם לוין, על גילוי מקצועיות, דבקות במשימה, נחישות, קור רוח, אומץ לב והצטיינות בקרב.

בתחרות צפויים להשתתף מאות ספורטאים שיזנקו למים של חוף הים בשעת בוקר מוקדמת. לאחר מכן ימשיכו ברכיבה על אופניים ומשם לריצה. התחרות תכלול גם רכיבה על אופניים.

מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה איתן שלום, אמר: "הטריאתלון הפך זה מכבר למסורת בראשון לציון. אני מזמין את הספורטאים לקחת בו חלק ולא פחות חשוב- אני מזמין את תושבי העיר להגיע ולצפות באירוע מרהיב, תחרותי ומקצועי. אני מודה למשפחת שבתאי ולאיגוד הטריאתלון הישראלי".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר