שיכון המזרח: עוקץ בכספומט – תלונות על משיכות כספים במרמה

בנק הפועלים: "רמת האבטחה - מהגבוהות בעולם. מזמינים את הלקוחות לפנות לבנק או לחברת כרטיסי האשראי"

פורסם בתאריך: 28.3.19 15:16

תושבי שכונת שיכון המזרח בראשון לציון טוענים לעוקץ בכספומט שבמגדלי העיר. הכספומט שייך לבנק הפועלים, ונותר לאחר סגירת סניף הבנק במקום לפני כשנה וחצי. לאחר סגירת הסניף נלחמו תושבי העיר שיוצב כספומט שיוכל לשמש את תושבי המקום, בעיקר את אלה שאינם ניידים ואת המבוגרים. ואכן, הכספומט הוצב בקיר המתנ"ס שבצמוד לקניון. אלא שבשבועות האחרונים, בשל החשש מהעתקת כרטיסי אשראי וגניבת כספים, רבים חוששים למשוך כספים מהכספומט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאולה רושל, תושבת השכונה, טוענת כי נגנבו מחשבון השנק שלה 4,000 שקל. "הוצאתי כסף מהכספומט בשיכון בקניון מגדלי העיר", היא מספרת, "ולאחר יומיים, כשניסיתי למשוך כסף, קיבלתי סירוב. ביררתי בבנק מה קרה ואמרו לי שמהחשבון שלי נמשכו 4,000 שקל. זה הזוי מה שקורה פה. כל השיכון מדבר על זה. אנשים בקושי מוצאים כסף מהכספומט הזה".

תושבת נוספת בשכונה, שגרה בשיכון מספרת על מקרה דומה. "אני לא יודעת איך בדיוק הם מוציאים את הכסף, אבל יש להם שיטה", היא אומרת, "לא התעמקתי ממש בעניין, אבל בהחלט ניסו לגנוב לי כסף. ביום רביעי משכתי מהכספומט 400 שקל וביום חמישי התקשרו אלי מהבנק ושאלו האם הוצאתי היום כסף שוב. הם טענו שהיה ניסיון של משיכת כספים ומיד חסמו לי את הכרטיס כשהבינו שזאת לא הייתי אני. החזירו לי את הכסף, וכמובן שהנפיקו לי אשראי חדש".

לטענת תושבי השיכון יש שיטת עוקץ מדויקת והם מבקשים את התערבותם של הבנק ושל המשטרה. "אנשים לא פראיירים", אומרת רושל ומספרת ש"בקושי משתמשים בכספומט עכשיו. כואב לי על המבוגרים שאין להם ברירה. הם הטרף הקל. חייבים לעשות משהו".

מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "רמות ההגנה והאבטחה בבנקטים הן מהגבוהות בעולם, אך שיטות מרמה בינלאומיות מתחדשות ללא הרף. אנו פועלים באופן יזום בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל על מנת לאתר עבריינים, למנוע ולעצור עבירות מרמה, זיוף והונאה בכרטיסי אשראי, לצד פיצוי של הלקוחות שניזוקו. בכל מקרה של חשד אנו מזמינים את הלקוחות לפנות לבנק או לחברת כרטיסי האשראי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר