בר און וציפי רפאלי צילום שוקה כהן

הושק מתחם הפופ אפ ב"קרולינה למקה" בסנימה סיטי

עם כמה סלבס והבטחה שהכוכבת הבינלאומית עוד תגיע לישראל, השיקו ב"קרולינה למקה" שבמתחם בסינמה סיטי את המתחם החוויתי החדש. היה נוצץ

פורסם בתאריך: 25.3.19 11:42

אז קים קרדשיאן לא הגיעה בסופו של דבר, אבל אתמול (ראשון) התמלא מתחם הסינמה סיטי בראשון לציון בגלאם נוצץ, אחרי שבר רפאלי כולל אמא ציפי והאח און הגיעו להשיק את ליין משקפי השמש שעיצבה הכוכבת הבינלאומית קים קרדשיאן ל"קרולינה למקה". במתחם הוקמו עמדות צילום אטרקטיביות, בהשראת הקולקציה ומנהרה חווייתית המציגה את שבעת הדגמים מהקולקציה במראה עתידני.

כזכור רפאלי הייתה האמורה להגיע למתחם עם קרדשיאן, אלא שהכוכבת הבינלאומית הודיעה שהיא דוחה את הביקור, ככול הנראה על רקע ירי הטילים לעבר גוש דן, לאכזבתם של המעריצים הרבים. מי שכן הגיעה, היא רפאלי, מבעלי המותג, שהזמינה לאירוע ההשקה המצומצם את דנה פרידר, רונה לי שמעון, נעה קירל ואחרות, והתפנתה להצהיר שהיא מקווה שקים אכן תגיע בקרוב לישראל, משום שרפאלי כבר תכננה עבורה מסלול שלם של טיולים להכרת הארץ. כשנשאלה על הלוקיישנים שבחרה, ענתה רפאלי: "זה סוד כמוס".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נעה קירל. צילום: שוקה כהן

ואגב, אם קראתם על זה שקרדשיאן ורפאלי הפסיקו לעקוב זו אחר זו באינסטוש בעקבות סכסוך עבודה, אז רק שתדעו שרפאלי הדפה את השמועות על ריב וסיפרה "כמה היא נהנתה משיתוף הפעולה עם הכוכבת הבינלאומית", והוסיפה שקרדשיאן גילתה יצירתיות וכישרון רב בתהליך עיצוב המשקפיים". רשמנו.

רונה לי שמעון ודנה פרידר. צילום: שוקה כהן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר