חנייה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

תושבים מתוסכלים: דוחות וקנסות במקום שמסומן כחניה

תושבים בראשון לציון טוענים כי נדרשו לשלם קנסות לאחר חנו במקום המסומן כחניה, ללא כל שילוט שאוסר על חניה במקום: "למה הפקחים חוזרים למקום שוב ושוב ולא מציבים כל שלט המורה על איסור לחנות במקום?"

פורסם בתאריך: 11.3.19 16:18

קארין חיים, תושבת ראשון לציון, קיבלה דוח חניה בחניון עירוני שברחוב משה הלוי בעיר. אלא שבמקום לשלם אותו היא לצאת למלחמה ולהפתעתה גילתה שתושבים נוספים נקלעו לסיטואציה דומה, לאחר שהמקום סומן כחניה שלא כחוק.

"לפני שבועיים בערך קיבלתי את הדוח", מספרת חיים, "יש שם חניון עירייה פתוח, שפם החניתי, וכשחזרתי ראיתי דוח על השמשה, וקנס בסכום של 250 שקל. בדוח נרשם: 'חנה באופן שיש בו כדי להפריע ולסכן או לעכב את התנועה או את העוברים בדרך'. הסתכלתי על החניה עצמה שהיתה מסומנת ותחומה במלבן לבן בצורה כזו שברור שזו חניה. בנוסף, לא היה שום תמרור שמורה אחרת, לא סומנה מעטפה על האספלט במקום, שמורה כי אסור לחנות שם. נדהמתי לראות את הדוח ההזוי הזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חיים לא ויתרה. היא הציפה את הנושא ברשתות החברתיות, וגילתה שהתופעה לא חדשה ולטענתה בעיריית ראשון לציון אף מודעים אליה. "זה פשוט לא ייאמן, הרבה אנשים מכירים את הנושא ועדיין אף אחד לא עושה כלום, לא מציב תמרור או כל סימון אחר שמזהיר את הנהגים ומודיע להם שהחניה אסורה והפקחים ממשיכים לתת דוחות באותו המקום".

גם יוסי מור חיים החנה את רכבו בדיוק באותו המקום וקיבל דוח בסכום זהה: 250 שקל. "לפני חודשיים, בערך בשעה חמש אחר הצהריים, החניתי את הרכב ויצאתו לאכול באזור", הוא מספר, "לא היה שום סימן שמורה על איסור חניה, וכשחזרתי גילתי דוח על הרכב. לא הבנתי על מה קיבלתי את הדוח – המקום היה מסומן כחניה לכל דבר".

חיים הגיעה עד לראש העירייה רז קינסטליך כדי לברר מי עומד מאחורי הסימון המלבני שנצבע באפור כמו חלק מהכביש. אלא שלא הצליחה לקבל תשובה.

"הסיפור הזה תמוה ולא מובן", טוענת חיים, "מי צבע את החניה? החניון הוא לא פרטי, אז למה שמישהו יצבע אותו? ואם כבר צבעו, הגיע הזמן שישימו שלט שאומר לא להחנות במקום. שיטת מצליח חייבת להיפסק. אני את הדוח שלי לא אשלם, גם אם אצטרך להוציא כסף מכיסי ולהגיע לבית המשפט. אנשים מקבלים במקום הזה דוחות שנה והם עייפים כדי לצאת למאבק ולערער, וזה פשוט לעשוק את התושב".

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רציתם קינסטליך? קיבלתם!
    מי שהכניס את הניידת המצלמת מכה שוב!!!

  2. יהודה

    גרוע מזה, העירייה סימנה בחלק מהרחובות מעטפות שאוסרות חנייה, אז אסביר למה סומנו, כי דיירים טענו שקשה להם לצאת מהחנייה, מה נוצא, א. לאותו דייר יש חנייה נוספת כי הוא לא ייתקשר ל 106 להתלונן שחסמו אותו… ב. הסימון לא חוקי והעירייה רושמת קנסות לא חוקיים. לבדוק ברחוב עלומים, יש 2 סימונים כאלה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר