צילום נתי הורטינג
צילום נתי הורטינג

"אני לא אלוהים" (אבל אני יכולה לשנות לכם את החיים)

היא חקרה ופיתחה שיטה על שמה שלדבריה מסייעת לאנשים להתגבר בין השאר על פחדים, חרדה, דיכאון ואובדנות והכי חשוב? לחיות, ממש לחיות. הכירו את נועה יהושוע אביוני, נשואה ואם לארבעה ילידת ראשון לציון, שבימים אלה מפיצה את שיטת NYE בכל רחבי הארץ

פורסם בתאריך: 23.2.19 11:16

נועה יהושוע אביוני ילידת ראשון לציון, נשואה ואם לארבעה, היא מייסדת אקדמיית NYE ומפתחת שיטת האבחון והחיבור NYE שמורכבת מראשי התיבות של שמה ומתמחה בה כבר שש שנים. בימים אלה תופסת השיטה תאוצה, ובאמצעות אנשים שהוסמכו לחבר בשיטה היא מופצת ברחבי הארץ ומבטיחה שחיבור אחד מחולל שינוי שלם באדם – ברמה הנפשית, הרגשית, המודעת והלא מודעת, התפקודית והחברתית בעת ובעונה אחת.

השיטה משפיעה על האדם החל מחרדות, דיכאונות, פחדים, אובססיות, וכלה בתקיעות וחוסר ביטחון עצמי וכל שנוצר בנו ובחיינו מתוך חוסר חיבור אמיתי בין ה"אני" החיצוני ל"עצמי" שבפנים. בראיון ל"השקמה ראשון לציון" היא מסבירה איך זה עובד.

"אנשים התחילו להגיע כמו פטריות אחרי הגשם"

"זו תפיסת עולם חדשה בתחום האימון והטיפול", מסבירה יהושוע אביוני, "כ-99.9% אחוז מבני האדם חיים הגדרת 'אני' אשר התפתחה בהם באופן לא מודע במקום את עצמם. זו הסיבה שב-NYE  אנו חוסכים את העבודה הישירה עם ה'אני החיצוני' (כמו באימון) ואת הטיפול בכל שנוצר ב'אני הפנימי' (כמו בטיפול) – דרך חיבור אחד, בין ה'אני' ל'עצמי' שאז, פתאום, אין דיכאון, אין פחד, אין תקיעות, יש חיים. הכל מתחדש.

איך בכלל הגעת לתחום הזה?

"יש לי תואר אקדמאי בתחום אחר, והרגשתי שמה שמעניין אותי הוא נפש האדם. נכנסתי לתחום דרך לימודי תת מודע שאותם למדתי בארץ ובחו"ל, ולימדתי בארץ. הקליניקה שלי פרחה די מהרגע הראשון שפתחתי אותה. אנשים התחילו להגיע כמו פטריות אחרי הגשם – בהמלצת חברים, בני משפחה ואנשים ששמעו עלי".

היא מספרת ש"תמיד שאפתי לרדת לחקר העניין, לשורש של הכל. בכל אותו זמן שעסקתי בתת המודע ובאמונות הלא מודעות של האדם תהיתי מה יצר את כל שנוצר בנו ובתת המודע שלנו. הרי אנשים שחוו את אותו אירוע – המודעות שלהם ספגה את אותם נתונים – אך תת המודע לא.

 

תסבירי.

הרגשתי שהעבודה על האמונות הלא מודעות של האדם מקלה על אנשים, אך היה ברור לי שזה לא הגיוני לטפל בכל כך הרבה דברים ובכל כך הרבה אמונות בכל כך הרבה תחומי חיים כדי לטפל באדם אחד. היה ברור לי שהאמת היא פשוטה הרבה יותר וגאונית הרבה יותר, אך לא ידעתי מהי ולכן יצאתי לחקור, למצוא מה המקור השורשי שיצר את מצבו הכולל של כל אדם, מה המכנה המשותף אשר בשינוי שלו ישתנה באופן אוטומטי הכל".

"למזלי הרב החיפושים נשאו פרי ומצאתי את שחיפשתי", מספרת יהושוע אביוני, "ואגב, ככל שחשפתי עוד ועוד אנשים לחוות את עצמם השלם, ​כך פעל הקסם של העצמי על האדם. נפעמתי בכל רגע מחדש מכל שהתחולל ומהריפוי השלם שנוצר בכל הרמות​ שהשפיע על כל התחומים.​ ​זה הפעים מהרגע הראשון וזה ממשיך לרגש בכל חיבור מחדש, עם כל אדם מחדש, בכל רגע מחדש".

ומה תאמרי לספקנים?

"אנשים רבים שואלים אותי האם הם צריכים להאמין בי או בשיטה כדי שזה יעבוד גם עבורם. התשובה הקבועה שלי היא 'אני לא אלוהים'. אף אחד לא צריך להאמין בשום דבר מראש. האמונה מגיעה דרך תוצאות. אני מכבדת ספקנים – הגעתי לכל הידע שלי בזכות הטלת ספקות רבים. אני סקפטית חכמה שבודקת וחווה, ואם יש סיכוי אחד למיליון שחיבור אחד באמת יכול לחולל חיים שלמים בהם ובחייהם – אז נראה לי שווה".

מה המקרה הכי מיוחד שטיפלת בו?

"כל אדם הוא מקרה מיוחד. הכי מרגש אותי לראות בני אדם מכל גיל שמגיעים מאינספור סיבות ופתאום חווים תחושת חיות ונשימה ואור מתחיל לנצוץ דרך העיניים. זה הרגע הכי מרגש שיש, לראות אדם שמתעורר לחיים. מהניסיון שלי, כבר בסשן האבחוני הראשון, רוב רובם של האנשים – גם בקליניקה שלי וגם בקליניקות של האנשים שעברו את מסלול ההכשרה של NYE ע"מ לעסוק בשיטה – אומרים שני משפטים קבועים על האבחון: 'אף פעם אף אחד לא קלט אותי מהר ולעומק כמו שאת קלטת אותי', ו'מטורף שלא חשבו על זה קודם'".

"אני מרגישה שהמקצוע שלי ושל העוסקים בתפיסה החדשה הזו הוא הכי מטורף, כי אתה עוזר לבני אדם באמת לחיות יותר טוב את בעצמם ובכך אתה מעניק להם את מקור החיים והחיות שלהם", היא מסכמת, זה מטורף ומרגש וזה מרחיב את הלב, כי אתה לא מטפל בבן אדם, או מאמן אותו, אלא מחבר אותו לעצמו השלם ומאפשר לו לחיות באופן השלם שהוא נברא לחיות ולהיות ואין משהו נעלה מזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר