צילום: VishneStan / shutterstock.com
צילום: VishneStan / shutterstock.com

מתלוננים על רעש המטוסים? כדאי שתתלוננו יותר

במטה המאבק מציגים נתונים לפיהם תושבי ראשון לציון מובילים בתלונות על רעש מטוסים, וקוראים להתלונן במוקד העירוני בכל פעם שנתקלים במטרד

פורסם בתאריך: 24.2.19 19:18

תושבי ראשון לציון סובלים יותר ומתלוננים יותר על רעשי המטוסים. כך עולה מנתונים שצורפו לעתירה לבג"צ שהוגשה לפני כשבוע על ידי עיריית ראשון לציון ועיריית חולון, בדרישה לקבל חלק מההכנסות של הנתב"ג.

לעתירה, שבה נדרשים להשיב שר הפנים ושר האוצר, מדוע ראשון לציון וחולון שסובלות ממסלול המטוסים, אינן מקבלות חלק מההכנסות, כמו רשויות אחרות, צורפו הנתונים מרשות שדות התעופה, לפיהן בשנת 1,424 אנשים שהתלוננו בשנת על רעש מטוסים, 89 אחוז הם מראשון לציון, שלושה אחוזים הם מחולון, ושני אחוזים בלבד הם מתל אביב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ישראלה ימין, שמובילה את מאבק התושבים נגד רעש המטוסים, מספרת כי בחודשים הקרובים צפויה להתקיים פגישה בנושא הבג"צ שהוגש, שבו ייקחו חלק גם נציגי מטה המאבק.

 

"אנחנו סובלים מהרעש", אומרת ימין, "המטוסים כל תושבי המערב החדש, גם במהלך השבוע וגם בשישי שבת, יוצא לי לישון בלילה שלוש שעות, מעבר לכך הרעש לא מפסיק, אני לא מדברת על איכות חיים, אני מדברת על שקט בסיסי שצריך לחיות איתו, המצב הקיים לא יכול להמשך".

דני גולדברג, גם הוא ממטה המאבק נגד רעש המטוסים, אומר כי על פי דו"ח רשות שדות התעופה לשנת 2017, תנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג בשנת 2017 הסתכמה בכ-20.2 מיליון נוסעים, בהשוואה ל-17.3 מיליון נוסעים ב-2016.

"יש עליה חדה בכמות הנוסעים בנתבג", אומר גולדברג, "הדבר בא לידי ביטוי ברעש שאנו שומעים יום יום במערב החדש. אני מצטרף לישראלה ימין ומבקש מכל האנשים שרוצים לסלק את המטרד הזה, להתחיל להתקשר למוקד בכל פעם שיש רעש של מטוסים. מטה המאבק יאסוף את הנתונים לקראת חודש יולי ויביא את הנתונים בפני בג"צ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנחנו לא ישנים כבר 20 שנה, נזקים בריאותיים, עייפותתכרונית,פגיעה בעבודה,כושר הנהיגה, עצבניים,גירודין, ! מביא להרבהה צרות. אי אפשר לחיות כמו בתוך שדה תעופה.!!! ראשון לציון עיר איומה מבחינת רעש בלילות,בימין,ובשישי,שבת, היום השקט היחיד בשנה שניתן לישון בו הוא יום הכיפורים. זה נראה לכם אנושי ?!?!?!?!?! אנחנו לא תושבים סוג ג"- עירייה קחי אחריות,והסירי זאת מעל ראשינו !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר