אולמי לאגו
צילום: עוז שכטר

בעקבות העומס והכוונה לסגור נתיב מרכזי: תושבים יפגינו מול הלאגו שיארח את השרים כ"ץ וכחלון

השרים כ"ץ וכחלון מגיעים לראשון לציון במסגרת כנס Metro TLV. התושבים מתכננים להפתיע אותם

פורסם בתאריך: 12.2.19 17:12

תושבים משכונות המערב החדש בראשון לציון מתכוונים להפגין מחר (רביעי) מול אולם הכנסים והארועים "הלאגו", לשם צפויים להגיע שר התחבורה ישראל כ"ץ ושר האוצר משה כחלון. זאת, במחאה על כך שמשרד התחבורה מתכוון בעוד כחצי שנה להפוך את הכביש מהתחנה המרכזית החדשה לדרך התקומה, לנתיב לתחבורה ציבורית בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השרים כ"ץ וכחלון מגיעים לראשון לציון במסגרת כנס Metro TLV, שיעסוק בתכנון קווי המטרופולין של תל אביב. בהפגנה צפויים להשתתף תושבים משכונת כרמים, קריית גנים, קריית הלאום וקריית ראשון.

עופרה שריר, תושבת קריית ראשון, שמתכוונת להשתתף בהפגנה, אומרת: "לכל תושבי המערב, היציאות למשה דיין קשות ופקוקות מאוד, בבוקר זה פשוט נורא. נכון, כולנו נשמח לנתיב לתחבורה ציבורית אבל קודם שיגדילו את הכבישים ויקצו נתיב לתחבורה ציבורית ונתיב למכוניות, אבל לקחת לנו את הכביש ולהפוך אותו לנתיב תחבורה ציבורית בלבד? מה יעשו כל אותם הנהגים? לקחת את הפקק הנוראי בבוקר להפוך אותו לעוד יותר פקוק? למה קנינו דירות במיטב כספינו אם אין איכות חיים? בשכונת קריית הלאום נבנו 750 יחידות דיור, ולא דאג לתשתיות, הכבישים מתחברים לקריית ראשון וגורמים צוואר בקבוק בכל השכונה, זה פשוט נורא מה שקורה בשעות הבוקר".

מור שטרנבאום, תושב מגדלי הלאום, מוסיף: "עברנו לראשון לציון בחודש יולי האחרון, אחרי שהתגוררנו באזור השרון מספר שנים. השכונה נהדרת אבל נושא הכבישים בעייתי מאוד, ועם כל זה חושבים לסגור לנו נתיב? לא ניתן לזה לקרות. אנחנו רוצים נת"צ בשמחה, אבל קודם תגדילו לנו את הכביש, החיים שלנו לא יהפכו לגיהנום בגלל הבחירות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוצים לדעת מי גורם לפקקים זה אתם דבר ראשון יש את הרכבת חונים שם ועומדים שם סוגרים נתיב והפרעה לאחרים דבר שני תמיד הישראלים סוגרים נתיב רק בגלל פנייה שמאלה גם אם באים ממערב או מזרח סוגרים נתיב שלישי – לכיוון חולון איך לא יהיה פקקים גם לכיוון תל אביב חוסמים נתיב מנסים לחתוך – שמאלה לכיוון – צפון – אז דיי – להאשים את מש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר