המורה לנהיגה מראשון לציון מקליד/ה: מפגעי בטיחות בדרך

הבוקר פורסם ב"ישראל היום" על פרויקט חדש בעיר: 130 מורי נהיגה יצלמו וידווחו בווטסאפ על מפגעים בדרכים ומידע יועבר ישירות לאגף שפ"ע ולמוקד העירוני

פורסם בתאריך: 29.1.19 17:17

בימים אלה הושק מיזם חדש בראשון לציון שמטרתו להילחם בתאונות דרכים ולעזור בשיפור פני העיר: קבוצת וואטסאפ חדשה של מורי נהיגה שישמשו משקיפי דרך ותנועה אשר תפקידם יהיה להעביר און ליין דיווחים על תקלות בעיר. המידע יישלח מהקבוצה למוקד העירוני ויטופל על ידי המטה למאבק בתאונת בדרכים בראשון לציון בשיתוף אגף שפ"ע (שינוי פני העיר). כך פורסם הבוקר (שלישי) ב"ישראל היום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יוזם הפרויקט הוא ישראל סלע, מנהל המטה המאבק לבטיחות בדרכים בעיריית ראשון לציון. "הרעיון הוא שמורי הנהיגה שעבודתם נמצאת בשטח בכביש בכל שעות היום יאתרו מפגעים תוך כדי נסיעה כמו רמזור שלא עובד, מעבר חציה דהוי, תמרורים שצריך להחליף", הוא מסביר, "הם ידווחו על כך בקבוצת הווטסאפ, והידיעה תעבור למוקד ולאגף שפ"ע ובכך יאותרו המפגעים ויטופלו מיידית. 130 מורה נהיגה בראשון נמצאים במיזם החשוב הזה, זה אומר 130 אנשים בשטח שסורקים את העיר לאורכה ולרוחבה כל יום, שזה המון מפגעי תנועה שהם רואים, ומכיוון שהם גם מכירים את החוקים הם יכולים לתת הערות והארות. הנהגים יצלמו את השטח און ליין ויעבירו למוקד שינתב את המידע לאן שצריך וכדי שהבעיה תתוקן במיידית. מבדיקה שעשיתי, אנשים שרואים מפגעים לא תמיד מתקשרים למוקד, ובגלל שהמיזם הזה נועד לכך, יש הרבה דיווחים מהשטח והפחתת תאונות דרכים עקב כך".

"אנחנו מתעסקים רק עם מפגעי בטיחות", מבהיר מורה נהיגה מראשון לציון, "יש לנו קבוצה שנקראת 'בטיחות בדרכים ראשון לציון' ולשם זורמות הפניות. אנחנו לא מדווחים על עברייני תנועה. אז לצלם מפגעי תנועה אנחנו עושים באהבה".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "חרטתי על דגלי להילחם בתאונות הדרכים. מדובר ביוזמה מדהימה שממחישה את החשיבות של שילוב גורמים אזרחיים במלחמה בתאונות הדרכים. אין צורך בתקציבים מיוחדים, הכל נעשה בהתנדבות ומתוך כוונה טובה. אני קורא לערים נוספות בארץ לאמץ את היוזמה שתסייע להפחית את כמות הנפגעים בתאונות דרכים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה אם להשגיח על התל ידים שלכם בזמן שיעןר? מה תעדו אם חלילה תהיה תאונה של תלמיד בזמן שיעור, כשאתם שולחים וואטאפ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר