רצים מהל"ב. צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

250 רצים בעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם ישתתפו במירוץ ראשון לציון

מוטי עג'מי שיזניק את המקצה המיוחד וייקח בו חלק: "המרוץ הייחודי מעביר מסר חד וברור שהמשפחות המיוחדות ומעוררות ההשראה הללו הן חלק מהחברה"

פורסם בתאריך: 27.1.19 16:35

קבוצה של כ-250 ילדים, בני נוער ובוגרים, בעלי מוגבלויות, המלווים בבני משפחתם, במתנדבים ובצוותי הוראה מהחינוך המיוחד, ייקחו חלק במרוץ ראשון שיתקיים השבוע. הקבוצה תמודד במקצים העממיים של 500 מטר ושני ק"מ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זו הפעם השנייה ברציפות שבה מתקיימים מקצים מיוחדים לאנשים עם מוגבלויות במרוץ העירוני בראשון לציון. זאת, מסגרת שיתוף פעולה של החברה העירונית עם המינהל לשילוב חברתי בעירייה וקבוצת הורי מהל"ב – קבוצת הורים, אבות ואימהות לילדים ובוגרים עם מגוון של מוגבלויות, קוגניטיביות, תקשורתיות ופיזיות, המבקשים להעניק לילדיהם לחיים טובים ומלאים יותר, למרות הקשיים והמוגבלויות.

"נוכחותנו במרוץ הפכה למסורת, יחד כקהילה אחת מאוחדת, גדולה וחזקה, אנו רוצים להעביר את המסר של סולידריות ושותפות מלאה ושווה בהוויה העירונית של ראשון לציון", אומרת מירי חביב, חברת מהל"ב, "השתתפותנו במרוץ מחזקת את המודעות בחברה לקבלת האחר והשונה כשווה".

ראש העיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אמר: "אנו גאים על יצירת המסורת החשובה הזאת במסגרת מרוץ ראשון. יש לנו קהילה מיוחדת ומאוחדת והמקצה הייחודי מעביר את המסר החשוב שכולנו שווים".

מוטי עג'מי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק המנהל לשילוב חברתי, שיזניק את המרוץ המיוחד, צפוי לקחת חלק פעיל ולרוץ עם המשפחות. "המרוץ הייחודי, מעביר מסר חד וברור שהמשפחות המיוחדות ומעוררות ההשראה הללו הן חלק מהחברה ומהמארג החיים העירוני", אמר עג'מי, "אנחנו במינהל לשילוב חברתי פועלים ונמשיך לפעול לפיתוח שירותים שישפרו את איכות החיים של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר