בין "בית הנייר" לבין "הכלה מאיסטנבול" – עדן בן זקן מפתיעה

איך הפתיעה עדן בן זקן את הקהל, למה עומר אדם רקד ברחובות לונדון ואיפה נפגשו ישראל קטורזה וקים אור אזולאי? גם זה קרה השבוע

פורסם בתאריך: 24.1.19 18:50

"בית הנייר" גרסת בן זקן. צפו:

עדן בן זקן, כבשה השבוע את האנגר 11, במופע הכיל לא מעט הפתעות: הופעה על הבמה יחד עם הרקדנים כשבן זקן לבושה במפתיע בתחפושת של בית הנייר, ביצוע הלהיט ״מילה של גבר״ בשילוב השיר שמלווה את הלהיט הטלוויזיוני ״הכלה מאיסטנבול״ הופעת בכורה של בן זקן על הקלידים.  עכשיו תורכם להגיד וואו. 

 

 

כשישראל קטורזה פגש את קים אור אזולאי

ישראל קטורזה פגש את קים אור אזולאי, אושיית הרשת בת ה-17 מראשון לציון,  בדיבוב לסרט "פלא של פארק". קטורזה ידבב את "פינאט", הקוף האהוב על מבקרי פארק השעשועים, וקים תשעשע אתכם בתפקיד אורח של "שאנון המדריכה". אנחנו מחכים.

לונדון יא חביבי

ומי שביקר בלונדון ביומיים האחרונים וטייל בשוק קמדן, בטח נתקל בעומר אדם, מפזז ורוקד באחד הדוכנים לצליל שירו "תל אביב יא חביבי", שהתנגן ברקע. והיה, כמובן ואיך לא, סטורי מושקע באינסטוש.


גם תמר זנדברג ורז קינסטליך באו לברך

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ותושבי העיר נפגשו בבר השכונתי "יודל'ה", כדי לציין באירוע חגיגי את בחירתה של אילנית תירוש לחברת מועצת העיר ראשל"צ מטעם הסיעה. היו ברכות וגם צילום משותף. שיהיה במזל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר