shutterstock

למה אף אחד לא רוצה את תיק ההנדסה בראשון לציון?

עד הבחירות החזיקה בתיק יפעת מאירוביץ'-יפת, שהחליפה את דב צור בעקבות החקירות. מתברר, שהתפקיד הוצע לה גם על ידי רז קינסטליך, אבל היא סירבה

פורסם בתאריך: 17.1.19 11:29

כחודשיים לאחר הבחירות ולאחר שהורכבה קואליציה, ראש העירייה הנבחר רז קינסטליך הרכיב קואליציה, חילק תיקים וועדות, אלא שתיק אחד נשאר פתוח וללא קופצים, למרות חשיבותו: "תיק ההנדסה". התיק כולל בתוכו אחריות על שירותים הניתנים לתושבים בכל מה שנוגע להרחבות בנייה ושינויים, בעלי עסקים ויזמים המבקשים להוביל פרויקטים בעיר, פיתוח אזורים חדשים בעיר והתחדשות באזורים הוותיקים. זאת, כאשר בתפקיד יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיר משמש חבר המועצה סורין גנות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בקדנציה האחרונה של ראש העירייה לשעבר, דב צור, הוא זה שהחזיק בתיק. ואולם, בעקבות חביקת המשטרה שנפתחה, שבה היה מעורב צור, הוא נאלץ לוותר על התיק והעביר אותו לאחריות חברת המועצה יפעת מאירוביץ'-יפת מהתנועה החברתית הירוקה, החליפה אותו ולקחה את התיק.

מעיריית ראשון לציון נמסר:"תיק ההנדסה מוחזק כרגע בידי ראש העירייה. בהמשך ובהתאם לשיקולים המקצועיים יוחלט על זהותו של מחזיק התיק."

לאחר הבחירות, עם כניסתו של רז קינסטליך לתפקיד ראש העירייה, הוא הציע למאירוביץ'-יפת להמשיך ולהחזיק את תיק ההנדסה, אבל היא דחתה את ההצעה והעדיפה להישאר באופוזיציה.

"לקחתי את התיק רק בחודשים האחרונים, מאז שדב צור היה מנוע מלטפל בו. בקדנציה הזו סירבתי", מספרת ל"השקמה ראשון לציון", מאירוביץ'-יפת, "אני יועצת סביבתית במקצוע שלי למעלה מ-20 שנה, נכנסתי לחיים הפוליטיים כדי להטיב עם תושבי העיר ולתת להם מהידע שלי בחינם. החוק קובע שיו"ר ועדת תכנון ובנייה יהיה ראש העיר או סגנו, החוק לא קבע את זה סתם, זה תפקיד שלוקח המון זמן וזה לא נכון שהתפקיד הזה יעשה בהתנדבות".

"אף אחד לא רוצה את תיק ההנדסה", מוסיף גורם במועצת העיר, "זה תיק שמביא רק צרות, ודורש התעסקות עם יזמים והיום כולם נופלים אחד אחרי השני, אף אחד לא רוצה להתעסק עם הנדל"ן כולם מפחדים שראשם ייערף בסוף. דב צור הוא הדוגמה לכך".

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר