המוקד העירוני. צילום: שגיא פלדמן

האח הגדול: קינסטליך התחבר למערכת מוקד 106 – לצורך בקרה

נא להתנהג בהתאם: רז קינסטליך החליט לעקוב מקרוב אחרי תפקוד והתנהלות המוקד העירוני

פורסם בתאריך: 15.1.19 17:25

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הורה לחבר את מחשבו האישי שבמשרדו למערכת של מוקד 106. זאת, על מנת שיוכל לעקוב מקרוב אחרי זמן התגובה לפניות, אופי הפניות ואופן הטיפול בהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשנת 2016 הגיעו למוקד 419,595 שיחות טלפון. כ-70 אחוז מהם נענו בתוך 30 שניות -10 אחוז מהשיחות לא הגיעו לכדי טיפול משום שהפונים ניתקו את השיחה. בסך הכל ייצר המוקד העירוני כ-390 אלף משימות בשנת 2016 שנבעו מהפניות למוקד.

היום ה"חם" של השבוע מבחינת פניות הוא יום ראשון, בעיקר בשעות היום. ואילו היום החלש ביותר בפניות הוא יום שבת. השכונה עם מספר הפניות הגבוה ביותר בראשון לציון היא גם השכונה הגדולה ביותר בעיר: רמב"ם, עם יותר מ-45 אלף פניות ב-2016, אחריה השכונות שמהן מתקבלות הכי הרבה פניות הן שיכון המזרח ורמז ולאחריהן ראשונים ואברמוביץ'.

קינסטליך בלשכה על רקע מערכת המוקד

רוב הפניות למוקד העירוני, בשיעור של 39 אחוז, תורגמו למשימות בתחום איכות הסביבה, המאגד בתוכו את תחומי הגינון והתברואה. 26 אחוז בתחום החברה לביטחון, בפרט בנושא סיור ושיטור ו-21 אחוז בתחום שפ"ע.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר