הרדור ראשון לציון
הרדור ראשון לציון

מפעל וסניף רשת ארונות הרדור בראשל"צ נסגר במפתיע

"אחרי שמקום נסגר לא היה עם מי לדבר. הסניפים סגורים, המשרדים סגורים ולאנשים לא ברור מה יקרה עם הכסף", טוענת תושבת ראשון לציון. לקוחות רבים הופתעו מהסגירה לאחר ששילמו אלפי ואף עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 13.1.19 12:35

רשת הארונות היוקרתיים הרדור, הודיעה על פשיטת רגל וסגרה במפתיע בסוף השבוע האחרון, את סניפיה. לקוחות רבים מתוסכלים וזועמים לאחר ששלימו, חלקם עשרות אלפי שקלים, ולא קיבלו תמורה ולא ברור להם האם יקבלו את כספם בחזרה.

המפעל ומשרדי החברה פעלו ברחוב פלוטיצקי 26, באזור תעשיה הישן בראשון לציון, משנת 2002. כמו כן, לחברה שבעה סניפים ברחבי הארץ, בהם בבאר שבע, דן דיזיין סנטר בבני ברק, אשדוד, נתניה, חיפה, ירושלים וראשון לציון. כאשר במפעל ובסניפים מועסקים עשרות עובדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עם היוודע דבר סגירת המפעל והסניפים, החלו הלקוחות להתאגד באמצעות קבוצת הפייסבוק "נפגעי ארונות הרדור", שבה סיפרו לקוחות רבים כי השקיעו עשרות אלפי שקלים שככול הנראה ירדו לטמיון. תושבת ראשון לציון שרכשה שני ארונות
"בשבועיים האחרונים דף הפייסבוק של החברה היה מלא בפרסומים על הטבות ומבצעים. אחרי שמקום נסגר לא היה עם מי לדבר. הסניפים סגורים, המשרדים סגורים ולאנשים לא ברור מה יקרה עם הכסף. למזלי קיבלתי ארון אחד, זאת הנחמה היחידה שלי".

היא אינה היחידה. לוקוחות רבים סיפרו בקבוצת הפייסבוק כי שילמו אלפי ואף עשרות אלפי שקלים לחברה וכעת אינם יודעים ממי לדרוש את כספים בחזרה.

הבוקר (ראשון) התקבצו מספר לקוחות זועמים מחוץ למשרדים בראשון לציון. גם עינת הררי הגיעה למקום. עינת סיפרה כי אביה, מרדכי הררי, המציא חלק מפטנטים והוסיפה: "בעבר החברה נקראה 'כלבו ארונות', בבעלות אבי מרדכי הררי. הבעלים היה רואה חשבון שלו. אבא שלי יצא מהחברה לפני שלוש שנים, לאחר שדרש את מה שמגיע לו. הוא פתח חברה בשם 'מיי דור' עם משפחתו, והמציא פטנטים חדישים יותר, הוא ראה את הנולד ומה הולך להיות".

באתר האינטרנט של החברה, לצד המלצות של לקוחות מרוצים, מובא סיפורה של החברה: "מראשיתה, הוקמה חברת 'הרדור' כחברת פרזול מתוך רעיון למנגנון הזזה חדש שיקנה לארון יכולות ייחודיות", כך נכתב, "הרעיון פותח למוצר עליו נרשמו פנטנטים בינלאומיים והוא הוצג בתערוכות וירידים ברחבי העולם. במקביל, סניף אחד הוקם בארץ על מנת לבדוק את ייתכנות הפרוייקט, הסניף הקטן בקומה השלישית בדיזיין סנטר הפך להצלחה גדולה מה שהביא את הרדור לפתוח סניפים בנתניה ובחיפה, בהמשך לפעילות הבינלאומית".

לא התקבלה תגובת הבעלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יובל

    לא לשלם יותר מ 500 שח מקדמה עבור כל מוצר שהוא ואם המוכר מתהדר בחברה שבו הוא עובד,שיחתום על ערבות אישית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר