איריס חזן. צילום: אבי קקון
איריס חזן. צילום: אבי קקון

גברת ביטחון: "אני כאן כדי להיות חלק מהשינוי החדש"

איריס חזן, הפעילה החברתית, מתייחסת למנוי שקיבלה - מ"מ יו"ר ועדת הביטחון בעיר, ואומרת: "אנשים עובדים יומם ולילה כדי שהתושבים בעיר יישנו בשקט"

פורסם בתאריך: 8.1.19 16:49

תפקיד חדש לאיריס חזן, פעילה חברתית ומנהלת פורום בימת התושבים בראשון לציון: מ"מ הוועדה לביטחון בעירייה, שבראשה עומד מחזיק תיק הביטחון וסגן ראש העיר מקסים בביצקי. "אני עוסקת כל החיים שלי בהתנדבות ובעזרה לאנשים", מספרת חזן, בת 45, המתנדבת כבר כמעט עשור במשטרה. "כך שזה היה מתבקש אחרי הבחירות להמשיך ולתרום למען הקהילה. את הוועדה לביטחון ביקשתי כי אני יודעת שיש לי במה לתרום שם, מניסיוני ומהשטח".

והיא יודעת על מה היא מדברת. בשל ניסיונה במשטרה היא נחשבת בעיניי רבים ל"ספר חוקים מהלך". במהלך השנים היא סיימה תואר ראשון בקרימינולגיה, קורס בגישור בקריה האקדמית אונו ולקחה חלק בפרויקט מיל"ה במשטרה. כעת, את כל הרזומה הזה היא רוצה להביא איתה לוועדת החברה לביטחון ולוועדת תנועה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"דבקות במטרה מביאה לתוצאות", היא מסבירה ומוסיפה כי "יש לי מה לתרום והרבה. אני חיה את השטח של הביטחון שנים ולכן גם בחרתי אותו. נתנו לי הרבה ועדות, אבל אני עמוסה בעשייה ובהתנדבות ולכן כשבחרתי החלטתי על ביטחון כדי שאוכל לעזור".

איריס חזן בחברה לביטחון

כשהיא נשאלת על הנושאים הבוערים שלטענתה ידונו עליהם היא מסבירה כמו מפכ"ל על החשיבות של החברה לביטחון: "אנשים עובדים יומם ולילה כדי שהתושבים בעיר יישנו בשקט. הוועדה של החברה לביטחון היא אחת הוועדות החשובות והגדולות. יש בה כל כך הרבה, החל בביטחון לתושבים, לתנועה, נוער בסיכון, אכיפה, ובכל התחומים הללו יש לי ידע מקיף. אני מתנדבת שנים במשטרה בשטח, כבר שנים נמצאת בסיורים וכיום אני נמצאת במשטרת התנועה ולכן לקחתי גם את ועדת התנועה והתחבורה כי זה התחום שלי. יש לי רעיונות לקידום הנושאים הללו, דברים שיטיבו עם התושבים והעיר, ואני כאן כדי להיות חלק מהשינוי החדש שתביא הנהלת העירייה בראשות רז קינסטליך".

כשהיא נשאלת על מחזיק תיק הביטחון וסגן ראש העיר מקסים בביצקי היא אומרת כי "מקסים בחור מדהים, מקצועי ופרפקציוניסט. נראה לי שנסתדר מצוין. אנחנו כבר חברים והשיתוף פעולה בינינו יהיה מוצלח".

ממקסים בביצקי נמסר בתגובה כי "אני שמח שאיריס חזן קיבלה להיות מ"מ הוועדה לביטחון. הכרתי את איריס בבחירות האחרונות וגיליתי אשה מיוחדת, פעילה חברתית שעוזרת בעיר, ושיתוף הפעולה בינינו יהיה פורה ומוצלח. אני מחכה לכך".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר