shutterstock

הורים מתלוננים: פועלים מציצים לתלמידים בשירותים

לטענת ההורים לאחר שפנו להנהלת בית הספר בנושא כוסו חלק מהחלונות באמצעות בריסטולים וקרטונים. העירייה: "כל העובדים בבית הספר בדוקים ומאושרים על פי נהלי משטרת ישראל ומשרד החינוך"

פורסם בתאריך: 2.1.19 15:30

סערה בבית הספר יסודי בראשון לציון: לטענת הורי תלמידים הפועלים שנמצאים בבית הספר לצורך שיפוצים, מציצים אל תוך חדרי השירותים. "הבת שלי סיפרה על חברה מהכיתה שהלכה לשירותים וראתה את אחד הפועלים מציץ מהחלון, אחר כך היו עוד ילדים שטענו זאת. מי אחראי שלא יקרה משהו לאחד הילדים? ומדוע עבודות השיפוצים מתבצעות כשהילדים לומדים?", כך אומרת אם לתלמידת כיתה ג' בבית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כבר מספר שבועות שבבית הספר מתבצעות עבודות שיפוצים בבית הספר, כאשר הפועלים נמצאים בבית הספר במהלך שעות היום. "אני יודעת שמספר הורים פנו למנהלת", אומרת אם לילד בכיתה ד', "לאחר מכן כדי למנוע את ההצצות, כיסו את החלונות עם בריסטולים וקרטונים, כדי לתת לילדים הרגשה מוגנת אבל זה רק יצר אפקט הפוך. ניסו להשתיק את כל הסיפור, במקום להיכנס ולדבר עם הילדים בכיתות לתת לזה במה, לפתוח את הנושא כדי שהילדים ירגישו חופשי לדבר, להשתיק את העניין".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, יואב רוזנברג, בבית הספר סירב להגיב על הדברים. יצויין, כי בין הנהלת בית הספר לבין ועד ההורים ישנה מחלוקת מתחילת השנה בנוגע לכניסת ההורים לשטח בית הספר בשעות שבהן פועל הצהרון. ההורים טונים כי יש לאפשר להם להיכנס ואילו קב"ט בית הספר והמנהלת סבורים כי יש למנוע את כניסתם.

מעיריית ראשון לציון, נמסר בתגובה: "העבודות בבית הספר הינם לצורך הנגשה. כל העובדים בבית הספר בדוקים ומאושרים על פי נהלי משטרת ישראל ומשרד החינוך. בנוסף, העובדים נבדקים באופן אקראי על ידי הקב"ט וישנו תאום מלא בין המנהלת לקב"טים על כל דבר ועניין וישנו כמובן מאבטח בבית הספר. בנוגע לכניסת ההורים לשטח בית הספר, המדיניות בהנחיית משרד החינוך היא שהורים אינם נכנסים לבית הספר במהלך שעות הלימודים ללא סיבה מוצדקת ומאושרת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר