בלי ציונים, מבחנים או שיעורי בית: האם עיריית ראשל"צ תאמץ את השיטה החדשה?

יוזמי הקמת בית ספר מונטסורי בראשון לציון יקיימו ערב חשיפה להורים: "ככל שהנוכחות תהיה גדולה ומשמעותית יותר, כך נוכל לפעול להקמת גנים ובתי ספר בשיטת החינוך הזו כבר ב-2019"

פורסם בתאריך: 13.12.18 15:04

יוזם הקמת בית ספר מונטסורי בראשון לציון אבי פריינטה, מגביר את הפעילות ומקיים ערב חשיפה להורים. זאת, במטרה לייצר קבוצת לחץ שתאפשר את פתיחת בית הספר, כפי השהוא רואה בחזונו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


פריינטה מסביר כי ערב החשיפה לתוכנית החינוך והלימודים החדשה יתקיים במטרה לעניין הורים שמרגישים כי מערכת החינוך המקובעת שקיימת כבר עשורים, צריכה להשתנות בהתאם לשינויים בחברה. מארגני ערב החשיפה, הוא מסביר, הם למעשה הורים שפועלים ליצירת חינוך אחר בראשון לציון.

הוא מוסיף כי חינוך מונטסורי הוא שיטה חדשה שבה הסביבה ותוכנית הלמידה מותאמת לצרכיו של הילד, ולכן היא גמישה ומשתנה כל העת. שיטת החינוך מתמקדת בחושי הילד, באמצעות גירויים מכוונים המשולבים בסביבת הכיתה. המחנכים בשיטה זו אמורים ליצור עבור הילד סביבה שתגרה אותו לחקור ולהתנסות.

"מטרת ערב החשיפה היא מצד אחד להעלות את המודעות להורים שיגיעו, ומצד שני להפיץ את הבשורה ולתת יותר ידע וחשוף את ההורים לשיטה מבחינה מקצועית", אומר פריינטה, "ככל שהנוכחות תהיה גדולה ומשמעותית יותר, כך נוכל לפעול להקמת גנים ובתי ספר בשיטת החינוך הזו כבר ב-2019. אנחנו גם נסביר מי אנחנו, ומה עשינו עד היום מול העירייה והרשויות".

לכנס תגיע מיכל גבאי,ממובילות שיטת בחינוך המונטסורי בישראל, שתעניק הרצאה על השיטה וההבדלים בינה לבין שיטת החינוך המקובלת כיום, ותסביר את ייחודיות השיטה. כן תגיע  אשת החינוך, ויו"ר הוועד המנהל של עמותת "דרך הילד", הדר פלד, שתספר את סיפורה האישי כאם לשני ילדים בוגרי החינוך המונטסורי בו למדו מכיתה א'-ו'.

פריינטה מספר כי לערב החשיפה, שיתקיים ביום חמישי הבא באשכול פיס-רביבים, הוזמנו גם ראש העיר רז קינסטליך, מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זוהר וראש מנהל החינוך אטי אדר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חגית

    איזה קטע.אני מורה לשיטת מונטסורי.למדתי ועבדתי בארהב.כשהגעתי חזרה לארץ נאמר לי שבית הספר היחיד שהיה בתל אביב נסגר.
    אני מאוד מקווה שהשיטה תתפוס בארץ.אני מייחסת את ההישגים הגבוהים של בני הבכור לעובדה שאת שנותיו הראשונות בחינוך למד בבית ספר של מונטסורי…אני עצמי לימדתי שם.כל הכבוד עלו והצליחו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר