קובי הדדי כותב לאשתו המנוחה מזי: "הריקנות בלב הורגת אותי"

"הם קבעו מהשנייה הראשונה שעשית את זה, כל כך הרבה פאשלות היו פה, כל כך הרבה שאלות קשות ואין מי שייתן לי תשובה", קובי הדדי במילים מצממרות לאשתו המנוחה שנפלה אל מותה מבניין הבורסה ברמת גן

פורסם בתאריך: 9.12.18 17:02

"חיים שלי, אהובתי היחידה, עברו כבר 20 ימים מאותו יום ארור, היום שבו נגדעו לנו כל החלומות והחלו ימים הזויים, שבהם אנחנו מוצאים את תמונתנו על כל עיתון או אתר, ימים שבהם נאלצתי אפילו להתנצל ולהסביר שאת לא מסוגלת לעשות את המעשה הנורא. אנחנו, שכל חיינו היו הילדים והמשפחה והחברים, בלי דרמות, הכל בצנעה פתאום מגיעה הסערה הזאת, וואוו, כמה שזה לא מתאים לנו", כך, בפוסט מצמרר כתב קובי הדדי לאשתו המנוחה מזי, שנפלה אל מותה לפני כשלושה שבועות מבניין במתחם הבורסה ברמת גן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קובי ומזי התגוררו בראשון לציון. לאחר מותה הטרגי של מזי הועלתה סברה על ידי בני משפחתה כי היא לא שמה קץ לחיה. "מי שמכיר אותה יודע שלא הייתה עושה את זה", אמר אחיה של המנוחה, מנהלת חשבונות ומקורבת ללב לבייב, הנמצא במרכזה של פרשת "יהלום שחור".

מזי הדדי, אם לשלושה, בת 42, עבדה בחברת היהלומים LLD שבבעלות לבייב, היא נפלה אל מותה לפני פחות משלושה שבועות, מהקומה העשירית במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן.

היום (ראשון) בפוסט ארוך ומרגש, כותב בעלה של מזי, וטוען כי אין אפשרות ששמה קץ לחייה. "אני נלחם בתחנות רוח שאין לי סיכוי מולן, אבל אני חייב לזעוק שאין סיכוי שמזי שלי יכולה להשאיר אותי ואת הילדים לבד בעולם, אין סיכוי.
כבר מהרגע הראשון הבנתי שהפור כבר נפל. הם סימנו אותך, הם קבעו מהשנייה הראשונה שעשית את זה, כל כך הרבה פאשלות היו פה, כל כך הרבה שאלות קשות ואין מי שייתן לי תשובה".

עוד באותו הנושא:

משפחת המקורבת ללבייב בסוכת האבלים: "צריך לברר מה קרה בדקות האחרונות של מזי"

"לא התכוונה להתאבד": נחשפו שיחותיה האחרונות של מזי הדדי

 

עוד כותב קובי בפוסט שפורסם ב"זיכרונות ילדות בת ים" – העיר שבה גדלה מזי: "תהיי רגועה כי כל מי שמכיר אותך, אפילו מעט, יודע שמזי לעולם, אבל לעולם, לא תיפגע בילדים שלה ותשאיר אותם לבד בעולם. אין סיכוי. היום זה ראש חודש וגם יום ההולדת העברי שלי, שבו חגגת לי כל שנה עם כל החברים כמו שאת יודעת, לתפארת".

"חיים שלי אין לי מושג איך אני יכול להמשיך בלעדייך. הבית ריק, המיטה קרה והמחשבות לא עוזבות. הריקנות בתוך הלב שלי הורגת אותי, משתלטת עליי ולא נותנת מנוח. כל כך הרבה זיכרונות יש לנו, 25 שנים שבו אמרתי לך מאות פעמים ברגעים הקטנים שלנו במיטה בשקט שלנו, שרק אלוהים יודע, כמה שאני אוהב אותך. איזה חיוך היה משתלט עלייך – וואוו. כל שישי שרתי לך 'אשת חיל' ובאמת היית כזאת, חיים שלי".

"אהובתי, המלאך שלי, היתה לי הזכות שהיית אם ילדיי, הזכות שהיית רעייתי והזכות להכיר אותך. אני מתפוצץ מגעגועים אלייך תשמרי עלינו מלמעלה. רק אם הייתי יודע שזה יום אחרון", כך סיים קובי הדדי את הדברים המצמררים שכתב לאשתו המנוחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קובי,משתתפת בצערכם,אבל חייבים לחקור,לחקור לעומק מה היה שם.לא להסתפק במה שאומרים לך.יעבור זמן והם ימוססו את העניין והדבר ישכ,ח,למרות שאתם לא תשכחו לעולם.אולי זה קשור לחקירת לבייב,מי יודע.צריך לחקור טוב את כל הנסיבות

  2. אחד שמאמין לזדורוב

    מצמרר לא ההיתי רוצה ליהיות בימקומו צריך למצות את הדין עים מי שגרם לה לעשות את זה לא יתכן שמישפחה תהרס ככה ואף אחד לא השם!! יהי זיכרה ברוך

  3. אנונימי

    משתתפת בצערכם אני בטוחה שמזי לא התאבדה זאת חקירת רצח וחייבים לעמוד על זה ומי שעמד מאחורי זה שיתן את הדין שלא תדעו צער יותר קורע לב עצוב מאוד

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה עצוב ליבי עם המשפחה, הלוואי ויתפסו את מי שדמו על הידיים, אני בטוחה שמדובר באשה שפויה כמו כל הנשים שלא היתה עושה את זה לבעלה ולילדיה. התמונה שלה מדברת בעד עצמה. ה' יקום את דמה מיד הנוכלים שפשעו בה, חזקו ואמצו ולא תוסיפו לדאבה עוד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר