ביגה (צילום: רן אפללו)
ביגה (צילום: רן אפללו)

ארוחות בוקר בראשון לציון: להתחיל את הבוקר בכיף

קמתם בבוקר עם חשק לארוחה מפנקת? אספנו עבורם את המקומות המומלצים ביותר בראשון לציון שיעזרו לכם להתחיל את הבוקר כמו שצריך

פורסם בתאריך: 20.11.18 20:57

מסעדת טרנטינו

כשהייתם ילדים אף אחד לא הכין אתכם לרגע בו תהפכו מזאטוטים קטנטנים חסרי אחריות שקמים מתי שהם רוצים, למבוגרים עם מיליון ואחד דברים שצריך לטפל בהם בכל יום. אז נכון, היום אתם כנראה לא קמים יקיצה טבעית אחרי שינה ארוכה של 12 שעות, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לפתוח את הבוקר בצורה הכי מפנקת שיש.

"טרנטינו" המעולה היא מסעדה בניחוח איטלקי עם נגיעות מהמטבח הישראלי, שילוב ים תיכוני מיוחד ההופך כל מנה שיוצאת במסעדה ליצירת אומנות מודרנית (חבל רק שהיצירה לא מחזיקה מעמד בצלחת יותר מ-5 דקות).

כחלק מהסטנדרט שהציבו בעלי המקום, מקבל המטבח רק את הפרודוקטים האיכותיים ביותר – ירקות טריים, בצק ורוטב שמגיעים כולם מאיטליה, גבינות מובחרות ועוד.
כל מנה שתמצאו בתפריט נוסחה בדייקנות תוך מתן תשומת לב רבה לפרטים הקטנים והכל בשביל הסועדים הרעבים שמבקשים ארוחה בלתי נשכחת.

ארוחה בלתי נשכחת. צילום: גליה אבירם

ארוחה בלתי נשכחת. צילום: גליה אבירם

כמו בכל מטבח איטלקי, ניתן למצוא במקום פיצות, פסטות, לזניות וניוקי, וכן מנות עיקריות בשריות, מנות ראשונות מרגשות, סלטים ולבסוף קינוחים שישאירו אתכם ערים כל הלילה.
הייחודיות של "טרנטינו" באה לידי ביטוי באופן בו המקום מצליח לשלב בין המטבח האיטלקי לישראלי ולהוציא מנות הרמוניות שנדיר למצוא במקומות אחרים.

בתפריט הבוקר, שאפשר למצוא גם באתר, תוכלו למצוא מגוון סלטים, מאפים, שקשוקה ועוד. תוכלו להתחיל את הבוקר עם ארוחה קלילה, באווירה רגועה ונעימה שתספק לכם מקום מושלם להתחיל בו יום של צ'יל, בו אתם מרכז העניינים וכל הפינוקים מגיעים רק לכם.

אנחנו יודעים שהייתם רוצים לנסות את כל המנות המעולות שיש ל"טרנטינו" להציע אבל אנחנו חוששים שלא תצליחו לקום מהכיסא אם זה יקרה ולכן החלטנו לספר לכם על האפליקציה השווה של המסעדה.
במקום לטעום את כל המנות כבר בפעם אחת, תוכלו להיכנס לאפליקציה (פשוט חפשו "טרנטינו" בחנויות האפליקציות) בכל פעם שאתם רעבים, להזמין כל מנה מהתפריט בהנחה של 10% ואף לצבור נקודות לקראת ההזמנה הבאה שלכם. אגב, אם אתם גם חברי מועדון, נגלה לכם שבכל יום ראשון אתם זכאים למבצע 1+1 על הפיצות (בישיבה במסעדה בלבד. ולא, אין כפל מבצעים והנחות).

1+1 על כל הפיצות במקום בימי ראשון. צילום: גליה אבירם

1+1 על כל הפיצות במקום בימי ראשון. צילום: גליה אבירם

האווירה במקום דינאמית ומשתנה במהלך שעות היום – מה שמתחיל כמסעדה רגועה ונעימה מקבל עם רדת החשכה וייב מעט יותר תוסס שמתאים לזוגות, משפחות או כמה חברים רעבים שמחפשים ארוחה טובה.

אם מיציתם את ארוחת הבוקר שלכם הכוללת קורנפלקס עם חלב, ובמקום זאת בא לכם לנסות ארוחת בוקר בניחוח קצת שונה, מסעדת "טרנטינו" תשמח לארח אתכם, להאכיל אתכם ולהפוך אתכם לחלק מהמשפחה.

טלפון: 03-5449988
כתובת: מתחם יס פלנט, ראשון לציון.

שעות פעילות:
א-ש: מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
למעבר לאתר

שקשוקה מושלמת לבוקר מושלם. צילום: גליה אבירם

שקשוקה מושלמת לבוקר מושלם. צילום: גליה אבירם


בית קפה ביגה

רעבים? כולנו. קשה למצוא אדם שלא יסרב לאכול אוכל טוב, בטח ובטח קרוב לבית. בדיוק בשביל זה חיפשנו לכם מסעדה מיוחדת, הלא היא ביגה, סניף ראשון לציון.

הסניף מנוהל על ידי אוהד חקק, שמכיר את התחום זמן רב מקרוב. "אני בן 30, ועוסק בתחום כבר מעל 13 שנה" משתף חקק "התחלתי כעובד שכיר בשטיפת כלים. ומה שגרם לי להיות עצמאי זה הכל תודות לאבא שלי שעזר, נתן ופירגן לי, ובאמת כל הדרך היה לצידי ורק בזכותו אני פה בכלל".

העסק משתייך לרשת ארצית, וסביר להניח שנתקלתם בסניפים שלה לפחות פעם אחת, ובתקווה גם טעמתם "אני מאד מאמין במותג ביגה ורוחש לו הרבה כבוד. רשת ביגה מביאה משהו שהוא כמו רוב המקומות", מפתיע חקק, "אין יותר מדי מה לחדש בענף הזה, אך למרות זאת, הם מביאים ייחודיות של לחמים ומאפים שנאפים תוך הקפדה על הטריות ומתן הערך מוסף, מה שמשרת בתור משהו מעבר ללחם או מאפה רגיל. ברשת ישנו גיוון – יש מנות שמוגדרות כמנות שף במסעדות, ויש מנות שהן מנות פשוטות כמו כריכים. למרות ההקפדה על האיכות, אנחנו דואגים ללקוחותינו והמחירים שלנו סבירים מאד". מגולל חקק "הסניף בעיר קיים כבר שנתיים במתחם שבעת הכוכבים שבמערב ראשון לציון, ברחוב יוסף לישנסקי 4".

ביגה (צילום: רן אפללו)

ביגה (צילום: רן אפללו)

התפריט שמוצע במקום קולע לטעמים רבים. "התפריט שלנו מאד מגוון, ממש לא תפריט של בית קפה רגיל" מסביר חקק "הסניף כשר למהדרין, אנחנו מאד פרו טבעונים וגם מאד מעודדים את אלו שאינם יכולים לאכול או נמנעים מאכילת גלוטן. בקרוב ייפתח מפעל נוסף של ביגה שיהיה על טהרת ה"ללא גלוטן".
"התפריט מתחלף בכל שנה כדי לרענן, לגוון ולחדש", משתף חקק, "אנחנו דואגים לחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק – לדוגמא, בישול עם אורז בר שנחשב למוצר יקר מאד, גבינת המאירי באיכות הכי גבוהה שיש, פסטות של פסטה 'ריקו', הלחמים עצמם נאפים באפייה ידנית והקינוחים שנעשים במפעל של ביגה – וזה רק חלק. בנוסף, אנחנו מקפידים על הטריות – הלחמים שלמים, הפוקאצ'ות יוצאות היישר מתנור אבן, הסלט נחתך במקום ולא עומד מהבוקר או מהצהריים, הכל כדי שיהיה באיכות ובטריות הטובים ביותר."

יש לנו לא מעט מנות פופולאריות" מגולל חקק " יש לנו ריזוטו וניוקי שאנחנו מכינים במקום, פפרדלה פטריות וכמהין – פסטה רחבה וארוכה שמגיעה ברוטב שמנת ופטריות שבאה עם כפית כמהין היא המנה שהולכת הכי הרבה. ניוקי תפוחי אדמה זה מוצר הבית שלנו, ואנשים באים במיוחד בשבילו. בגזרת הקינוחים, יש קינוחים שאנחנו מרכיבים פה במקום. הקינוח שהולך הכי טוב הוא הוואפלקראנץ' ללא גלוטן שאנחנו מכינים בו במקום – כולם אוהבים אותו, כולל אנשים שאוכלים גלוטן."

ביגה (צילום: רן אפללו)

ביגה (צילום: רן אפללו)

גם בגזרת הלקוחות מקפידים על האיכות – "אנשים מכל המגזרים, הגילאים והטעמים באים אלינו, כולל מערים סמוכות" מרחיב חקק " אני נמצא באזור התעשיה, וזה שהלקוחות חוזרים שוב ושוב ממש לא מובן מאליו. זה רק מראה שאיכות השירות שלנו ברמה מאד גבוהה – אנחנו לא מושלמים, אבל אנחנו מאוד שואפים לכך. יש לנו לקוחות קבועים ואני כבר ממש מתחבר איתם, אפילו יש לי לקוח שכבר ביקרתי אצלו בבית!"

"מאד חשוב לי המגע עם האנשים, ורוב התודות על השירות המצוין הולכות לעובדים שלי שהם מבחינתי כמו האחים הקטנים שלי, כל אחד ואחד מהם. זה הרבה מעבר לעבודה וזה באמת באמת משפחה. העובדים מאד מרוצים, ורואים את זה – האווירה פה משפחתית מאד."

ומה הלאה? "החזון שלי זה למנף את הסניף הזה הכי גבוה שאפשר ולהתקדם בעולם הזה עוד ועוד, ואולי יום מין הימים לפתוח רשת משל עצמי".

מתחם שבעת הכוכבים שבמערב ראשון לציון, ברחוב יוסף לישנסקי 4

שעות פתיחה:
א' – ה' 8:00-23:00
שישי 7:00 – 15:00
שבת חצי שעה אחרי צאת שבת – 23:30
הבר נסגר באזור 00:00 כל יום.
03-7788544 טלפון להזמנות


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    אין על ביגה שבעת הכוכבים! תמיד שירות מעולה ואוכל איכותי וטעים :)))))

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר