הצמידים הירוקים (צילום: אינסגרם המיזם)

מיזם תן דייז: קיבלת צמיד ירוק? יש לך 10 ימים לבצע מעשה טוב

מורה לאנגלית במקיף י"ג הגתה מיזם חברתי שנועד לעודד מעשים טובים. הצמיד עובר בין חברים ומשפחה תוך שממלא את האינסטגרם בשלל תמונות

פורסם בתאריך: 18.11.18 16:30

 

תלמידי בית הספר מקיף י"ג משתתפים במיזם החברתי "תן דייז" או "עשרה ימים" בעברית, שקובע כי כל משתתף מקבל צמיד ירוק ומרגע זה יש לו עשרה ימים לבצע מעשה טוב, בתום הזמן הוא מעביר את הצמיד הלאה וכך נוצרת שרשרת מעשים טובים.  דנה בן ברק, מורה לאנגלית במקיף י"ג, יזמה הפרוייקט החברתי ללא מטרות רווח בכדי להעלות את המודעות כלפי הסובבים אותנו בחיי היום יום וליצור מציאות טובה יותר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שמו של המיזם "תן דייז" מקורו במשחק מילים של המילה תן שפירושה בעברית "לתת" ובאנגלית "עשר". אלו יוצרים  את התרגום עשרה ימים, העומדים לרשות מי שמקבל את הצמיד הירקרק מסיליקון כדי לעשות מעשה טוב. למיזם יש אתר ועמוד אינסטגרם, שהוקמו בהנהלת של התלמיד רועי לופו, שצבר תאוצה עם יותר מ-500 עוקבים כאשר הוא נפתח לפני פחות מחודש.

"בתום עשרה ימים, או פחות במידה והמקבל עמד באתגר, יש להעביר את הצמיד הלאה – לאותו אדם שעשית לו משהו טוב" הסבירה בן ברק. לדבריה, "כך אנו יוצרים שרשרת של מעשים טובים. המיזם משתלב עם ערכי החודש הקודם והנוכחי אותם לומדים וחווים הילדים במסגרות השיעורים השונים".

 

 

כאמור, המיזם החל לפני פחות מחודש וצובר תאוצה בעיר ומחוצה לה בזכות הרשת החברתית. מועצת התלמידים ותלמידי מקיף י"ג החלו את הפרויקט בבית הספר והוא כבר גלש לבתי ספר אחרים ואפילו לתושבים המעוניינים לקחת חלק בפרויקט. "זה רעיון מבריק שנוגע בלבבות האנשים", אמרה מנהלת מקיף י"ג שרון שמואלי. הוא הוסיף כי "התלמידים והמורים התגייסו בהתלהבות וזה מחמם את הלב".

רוצים להשתתף במשחק? עקבו אחר דף האינסטגרם  ten_days_give@ או הכנסו לאתר. הצמידים עוברים מאחד לשני ברחבי הארץ ואולי יועברו גם אליכם. עודדו את ילדיכם ועזרו להם עם רעיונות מקוריים ותעבירו הלאה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר