איך הפך המנופאי מראשון לציון למפעל צדקה של איש אחד?

"רוב שעות היום אני די בשמים, ויש לי הרבה זמן להרהר על החיים". עם דף פייסבוק, שידורים מבתים שבהם ניכרת המצוקה, הצעיר מראשון לציון, אב לפעוטה, לא מפסיק לעזור

פורסם בתאריך: 5.11.18 18:25

מה גורם לתושב ראשון לציון, אב לפעוטה, לעסוק בכל שעות היממה בגמילות חסדים ובדרך להפוך לכוכב רשת?  "החיידק של העזרה לאחר תמיד היה בי עוד כילד קטן, אחרי שהתחתנתי ונולדה הבת שלי, שחגגה שנתיים לפני כמה ימים, הבנתי מה הערך של משפחה וגם מה הקושי, שיש כאלה שמתקשים לשרוד את החיים, ומהמקום הזה, התחלתי לעזור לאנשים, רק מי שפועל למען האחר מבין כמה זה ממלא ואיזה טוב זה עושה על הלב", כך מספר איתן לוין, בן 29, נשוי ואב לפעוטה מראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הוא התחיל לסייע לאנשים לפני כשנה, קצת אחרי שהתחתן לאחר ששמע במקרה על אם חד הורית במצוקה כלכלית. הוא התקשר לכמה מכרים, ארגן סל מזון והביא לאותה אם. אחר כך סייע למשפחה עם ילדה חולה להשיג מזגן יחד עם הפעילה החברתית לילך קוש ועוד אנשים טובים בדרך. אט אט הכירו אותו בעיר ומחוצה לה כמי שמסייע לנזקקים והפניות לא הפסיקו להגיע. במקביל הוא החל לפרסם בפייסבוק בקשות לסיוע והחל לתווך בין אלה שנזקקים לאלה שמבקשים לתרום. אלא שלא הצליח לגייס מספיק תורמים. אז החליט להגיע לבתים של האנשים שזקוקים לעזרה, ולצלם את הבית.

"התחלתי לעלות סרטונים בלייב, כמובן שהכל באישור המשפחה, יש בתים עם מינימום ריהוט, או ריהוט שבור, אז אני מצלם בלי שמות, ופרצופים, ושואל מי יכול לעזור", הוא מספר, "היו לי לייבים עם חמישים אלף צפיות, וכמובן שהעזרה בהתאם, הצלחתי בעזרת הרבה אנשים טובים לעזור בריהוט הבית, לצבוע בתים, לתרום בגדים ומשחקים, הכל מהכל, זה מדהים כמה אנשים רוצים לעזור, ואיזה הענות מדהימה יש, אנחנו עם מיוחד של אהבת חינם, וזה ממלא אותי כל פעם מחדש".

את מפעל הצדקה מנהל לוין במקביל לעבודתו כמנופאי. "רוב שעות היום אני די בשמים, ויש לי הרבה זמן להרהר על החיים, דרך השקט הזה אני עוזר למי שרק צריך, בין אם זה רופא שיניים לילד שצריך טיפולים ואין למשפחתו, שמלת כלה או לשמח ילדים חולים עם ליצן ובלונים, אין אצלי סלקציה מי ראוי לעזרה ומי לא, בעיני אדם שפונה ומושיט יד לעזרה צריך לתת לו, אז לכל מי שצריך, תפנו ואל תתביישו, אני רק השליח".

רוצים לתרום? לדף הפייסבוק של איתן לוין לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד אח יקר
    המשך ככה ואל תשים לב לאנשים ששמים לך רגלים
    או מקנאים ישר כוח

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום לכל מי שקורא את הכתבה עלי אנשים שבאמת צריכים עזרה באהבת חינם תפנו אלי בבקשה 0502816793 איתן או בווצאפ או דרך פיסבוק לא להיתביש נעזור בכל מה שיהיה אפשר !!

  3. יאנוש

    מבחינת החוק הן משום צנעת הפרט אין לפרסם פרטי המשפחות הנצרכות אך יישר כח על הפעילות

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום יאנוש אני לא מפרסם שמות אני שומר על פרטיות המשפחות ותודה רבה

  5. אופיר

    בנאדם גדול, מצליח לברוח מהאנוכיות והקרירות לזולת שכלכך מאפיינת את הלך הרוח במדינה שלנו כיום. מעריך מאוד אנשים כמוך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר