אילוסטרציה: שאטרסטוק עוני מצוקה נערה ענייה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

בלי מיטה וארוחה חמה: "אני רוצה להרגיש כמו משפחה רגילה"

אם חד הורית במצב כלכלי ונפשי קשה מבקש את עזרת הציבור בריהוט, בגדים ועוד

פורסם בתאריך: 11.10.18 11:26

"כשאת שומעת ילדה בת 10 שמבקשת ארוחה חמה ובבית יש רק מזרנים, שולחן בלי כיסאות, ספה אחת קטנה ומקרר ריק מאוכל, העיניים לא יכולות להשאר יבשות". כך מתארת אירית שורס, תושבת נחלת יהודה שבראשון לציון, פעילה חברתית, שנתקלת מדי יום במשפחות שנמצאות במצוקות כלכליות קשות. כאלה שאינן מסוגלות לספק מזון לילדיהן.

שורס שמנסה לסייע למשפחות האלה הקימה את הפרויקט החברתי "מבשלים יחד למען נשים מוכות ודיירי הרחוב". בכל זאת, היא אינה מצליחה לתת מענה לכל הפניות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחד המקרים הקשים שהגיעו השבוע לשורס הוא של אם חד הורית, עם נכות קשה בעקבות מצבה הנפשי, שמאז גירושיה מצבה הכלכלי הולך ומתדרדר ואין מי שיסייע לה בגידול שני ילדיה. שכנים ומכרים של אותה האשה פנו לשורס בבקשה שתסייע למשפחה.

"המצב הנפשי שלי מאוד קשה, הייתי בחורה חזקה, לא האמנתי שדבר כזה יקרה לי, אבל החיים לפעמים מנצחים אותנו", מספרת אותה אם חד הורית, "הגרוש שלי לא עובד בעבודה קבועה עם תלוש שכר, וכל חודש יש את הפחד הקיומי אם ישלם מזונות או שנגיע שוב להוצאה לפועל, והתהליך לוקח זמן, והחובות בבנק תופחים ותופחים, ואני לצערי עם נכות קשה שלא יכולה כיום לצאת ולעבוד, עם מעט מזל שנשאר לי הפנו אותי לאירית, כולי תקווה שאצליח לרהט את הבית, למלא את הארונות באוכל ולהיות לרגע משפחה רגילה" אומרת נ' בדמעות.

"הסיפור של נ' הוא סיפור קשה של חיים שעברו מטרגדיה לטרגדיה"' מוסיפה שורס, שבסופו של דבר מי שסובל מכל הסיפור הם הילדים, בעידן שלנו שיש שפע מצד אחד ועוני גדול מצד שני זה צובט בלב, כל חיי אני פועלת למען הקהילה ועוזרת במה שיכולה, גם פרט לפרוייקט של נשים מבשלות אני תמיד מוצאת מקום לעזור למי שצריך וכבר תרמנו סל מצרכים גדול. כתושבת נחלת יהודה, הקהילה שלנו מאוד מחבקת ותומכת, אנשים תורמים דברים נהדרים. אני קוראת מכאן לכל מי שיכול לתרום בסיפור הקשה הזה שמצנעת הפרט אינני רוצה לכתוב את השם, לעזור במה שיכול".

איך תעזרו: האם זקוקה לריהוט לבית, ולבגדי ילדים במידה 14 ו-8, מוצרי מזון ועזרה כספית, כל התרומות קודש למשפחה.

לתרומה אירית שורס: 052-9593911

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר