זיו חג'בי ז"ל

הנרצח בפיגוע בברקן: זיו חג'בי, אב לשלושה מראשון לציון

פלסטיני שחדר למפעל באזור התעשייה ברקן רצח את זיו חג'בי, בן 33 שאמור היה לחגוג את יום הולדתו השבוע

פורסם בתאריך: 7.10.18 15:07

הותר לפרסום כי זיו חג'בי מראשון לציון נרצח הבוקר בפיגוע הירי שהתרחש באזור התעשייה ברקן והוא מצטרף לקים יחזקאל, אם לתינוק בת 28 מראש העין שנרצחה גם היא בפיגוע. חג'בי, בן 35, הוא אב לתאומים בני שבע ולילד בן 4. אמור היה לחגוג השבוע את יום הולדתו. חג'בי עבד במפעל שבאזור התעשייה במשך שלוש שנים כחשב. חבר מועצת העיר אסף דעבול, חבר המשפחה אמר היום: "לפני כשלושה חודשים רצה חג'בי לעזוב את עבודתו אבל אז הציעו לו תנאים משופרים בעבודה, העלאה בשכר והוא נשאר. הוא היה בעל למופת ואב למופת ומשפחתו החליטה לתרום את אבריו". הלווייתו תיערך מחר ה-8 באוקטובר, בשעה 14:00 במושב ניר ישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הבוקר צוותי מד"א וכוחות הבטחון שהגיעו במהירות למקום הבחינו בשלושה נפגעים ולאחר בדיקות רפואיות קבעו את מותם של גבר חג'בי ויחזקאל שסבלו מפצעי ירי בפלג גופם העליון, עוד פונתה לבית החולים בלינסון אישה כבת 54 במצב בינוני עד קשה ויציב כשהיא סובלת מפצע ירי בפלג גופה העליון.

דוד ברוכי ונריה קתוע, פראמדיקים במד"א שטיפלו בפצועים סיפרו: "כשהגענו למקום האירוע הייתה המולה, סימנו לנו להגיע לתוך המבנה שם ראינו שלושה נפגעים מירי, שניים מהם, גבר כבן 35 ואישה כבת 29 היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי בפלג גופם העליון, ביצענו בדיקות רפואיות, מצבם היה קריטי ובתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותם. המשכנו בסריקות ובחדר סמוך הבחנו באישה כבת 54 שוכבת פצועה מתחת לאחד השולחנות כאשר היא בהכרה מלאה עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, בסיוע חובשות מד"א הדס וליפז חילצנו אותה והענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות וטיפול תרופתי, העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך המשך טיפול לבית החולים בלינסון כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה ויציב. בדרך האישה תקשרה איתנו וסיפרה לנו על מה שאירע, בקשה שנודיע למשפחה וכך עשינו."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר