כרזות בחירות בראשון לציון

האם קמפיין הבחירות בראשון לציון יוצא מפרופורציות?

"נדמה שכל אלו שלקחו על עצמם את תפקיד 'הנאמן' הולכים - רחוק יותר". פחות מחודשיים לפני הבחירות, שגיא פלדמן משתף במבטו על מערכת הבחירות המקומיות

פורסם בתאריך: 8.9.18 20:17

בדרך לים, בצמוד לקניון, ביציאה מהעיר – היכן שלא תעברו ברחבי ראשון לציון, בחודשים האחרונים תביטו לתוך עיניהם של המועמדים לראשות העיר וחבריהם לסיעה או יותר נכון אל המבטים שצולמו מבעוד מועד עבור השלטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. האם במבחן התוצאה ריבוי פרסום החוצות יהיה אחד מהפרמטרים המועילים? או שמא יסתמן בפני התושבים כמרדף אחריהם, ותחרות אחר הוכחת מנהיגות בדמות תמונות גרנדיוזיות כעגל הזהב? מעת לעת מפורסמים סקרים כאלו או אחרים, בהם התושבים מטילים ספק, אך התשובות המסתמנות עוד רחוקות מלהציג את המצב הקיים בשטח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

נוכח הסיטואציה בה קיימת אינפלציה של מתמודדים (ראש העיר דב צור, מוטי עג'מי, ליאל אבן זהר, רז קינסטליך, דורון אוזן, אסף דעבול, ואללי אדמסו) מביאה לסימון טריטוריה באמצעות שלטים שממשיכים להיתלות בכדי לתפוס את עין המצביעים ובו בזמן, אחרים נתלשים אך השחתה זאת נראית כמעין כלום מפגני הכוח והשיימינג היומיומי ברשתות החברתיות – אשר נעשה ככל הנראה מבלי כל מחשבה על היום שאחרי הקלפי.

 

לאורך כל השנה התושבים מפרסמים פוסטים סביב העיר (בעיקר בפורומים העירוניים) בהם מוצגות תלונות, טענות שונות, הצעות לשיפור, ואף לעיתים נדירות מחמאות נטולות אינטרס. אך כשנותרו כ- 52 ימים עד למועד הבחירות, נראה שרבים כבר לא שומרים את דעתם בבטן, בין אם זה הצגת עובדות או העמסה במידע כוזב, דרך פתיחת עמודים פיקטיביים להטעיית הציבור, משתמשים פיקטיביים לחיזוק מועמד כזה או אחר, זיוף תמונות, והיד עוד נטויה. אם בעבר באותם פורומים היו יכולים להתקיים ויכוחים פנימיים שהסתיימו בנטישת הקבוצה העירונית ופוסט פרידה בליווי הדעה האישית, כיום נדמה שאלו שלקחו על עצמם את תפקיד "הנאמן" הולכים – רחוק יותר, ואף אחד לא יתפלא אם ימצא הקשר בין בין ניפוץ שמשה, ניקוב צמיג, השחתת מצבה ושאר ההתרחשויות העתידיות למערכת הבחירות המקומית.

 

 

 

"מי אתם חושבים שיהיה ראש העיר הבא של ראשון לציון?", היא השאלה שנשמעת הכי הרבה פעמים בחודשים האחרונים אך כשהרוחות ממשיכות להתלהט מיום ליום ככל הנראה שאלת אחרת צריכה להישאל – כי כל מתמודד ידע מראש לאן הוא נכנס. אך האם אתם התושבים, תוכלו ביום שאחרי הבחירות – להביט לתוך הלבן שבעיניים, לאותם אנשים שעשיתם להם רצח אופי ברשת ומחוצה לה? או שאולי תכינו לעצמכם כבר היום סלוגן משלכם. "לפרגן יותר – לרמוס פחות", זה לא יריץ אתכם לתפקיד בכיר אבל יגרום לכם להיות חברים טובים יותר של עצמכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר