אסף דעבול. צילום פרטי
אסף דעבול. צילום פרטי

דעבול מכוון לראשות העיר: "לא ישבתי עם צור, כל המתמודדים לפני דקה עשו מה שאמר"

אסף דעבול החליט אחרי 20 שנה במועצת העיר לכוון למקום הכי גבוה, "בניגוד לכולם עמדתי איתן מול הקואלציה, כולם רואים היכן היא עכשיו"

פורסם בתאריך: 8.7.18 19:04

חבר מועצת עיריית ראשון לציון ויו"ר האופוזיציה, אסף דעבול, הכריז על מועמדותו לראשות העיר בבחירות הקרובות שיערכו ב-30 לאוקטובר. כמו כן יתמודד דעבול גם למועצת העיר ברשימה עצמאית, כפי שעשה במשך 20 שנה האחרונות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אסף דעבול מכהן כחבר מועצת העיר משנת 1998 ובמשך 20 שנה מילא שורה של תפקידים בכירים: סגן ראש העיר במשך חמש שנים בתקופת מאיר ניצן, אחראי על תחום הרווחה בעירייה, יו"ר ועדת ביקורת, חבר ועדת מכרזים, חבר ועדת כספים, דירקטוריון בחברה העירונית לתרבות וספורט ושורה של תפקידים בתחום החינוך, כאמור כעת הוא מכוון למקום הגבוה ביותר – כיסא ראש העירייה.

מדוע אתה חושב שעכשיו תנצח, מה שלא הצלחת בבחירות האחרונות?

"הבחירות הללו שונות לגמרי, יש ריבוי מתמודדים ובטוח שיהיה סיבוב שני, הקואליציה של דב צור התפרקה, כולם נטשו אותו, בנוסף, חקירות המשטרה הורידו אותו סופית, הציבור צמא לשינוי, למנהיג חדש, ומהשטח שאני נמצא יום יום אני רואה את האהבה אלי".

במה אתה שונה מיתר חברי המועצה? כולם לפני הבחירות מפזרים הבטחות.

"בניגוד לכולם, לא ישבתי דקה אחת בקואליציה עם דב צור, כולם מתמודדים עכשיו אבל שכחו שלפני דקה וחצי ישבו איתו וחתמו על כל מה שרצה, אני בניגוד אליהם לא. בנוסף לא היה תפקיד לאורך ולרוחב שלא עשיתי, 20 שנה במועצת העיר, אין יותר מנוסה ממני".

עוד באותו נושא:

חבר מועצה אסף דעבול: "לא קיבלתי שוחד, אתבע את ערוץ 10"


מה דעתך על כל מה שקורה עם ראש העיר?

במשך שנתיים וחצי כתבתי, "דוב צור מזיע לא מהשמש, אלה מחקירת המשטרה המתקרבת", וכל חברי המועצה היו צוחקים עלי, אומרים שאני מדבר שטויות, בסיכומו של דבר אי אפשר לברוח מהאמת , אני מכיר את הפרטים מקרוב".

כיצד אתה מגיע לתושבים, והיכן המטה בחירות שלך?

"בניגוד לבחירות הקודמות, אני לא מביא 30 טלפניות כי אין בזה תועלת, יש לי את המטה בבית שלי, יש לי את הפעילים שמלווים אותי שנים ותומכים בי ונמצאים בשטח ובטלפונים, אני אישית מאמין בשטח. אני פוגש את תושבי העיר מדי יום כשאני עובר מדלת לדלת ובסיורים שאני עורך. אני שומע את הצרכים ומבין את הבעיות המשמעותיות: תשלומי הארנונה הגבוהים, תקצוב נמוך מדי לתחום החינוך, חוסר התחשוב בתושב ורצון לפתרון בתחום התחבורה. כראש העיר אני מתחייב שאסייר בעיר מדי שבוע: אשמע ואטפל בבעיות, אנהיג דלת פתוחה לכל תושב ותושבת. אפעל לקידום העיר בכל התחומים: חינוך, רווחה, תחבורה, הגיל השלישי, צעירים, פינוי בינוי, איכות הסביבה ועוד".

כל אלו נושאים שכל מועמד בכל עיר מדבר עליהם, מה הייחוד שלך?

"החלטתי להחזיר את ראשון לתושבים. כיו"ר האופוזיציה ויו"ר ועדת ביקורת חשפתי את השחיתות בעיר. עמדתי יחיד ואיתן מול קואליציה רחבה וחזקה שנתנה גב לראש העיר במשך חמש השנים האחרונות. העיר שלנו מאבדת את זהותה: סמל העיר, היקב ואת הכבוד כלפי התושבים – לכן החלטתי להחזיר את ראשון לתושבים", אמר דעבול, "בנוסף, אני מאמין שחבר מועצה חייב לקיים קשר ישיר עם התושבים ולהיות זמין עבורם בכל עת ולכן אני עם אותו מספר סלולרי כבר 26 שנה", הוא מסכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנונ.

    בבחירות לפני שתי קדנציות דעבול הבטיח שכר לעובדים עבורו ושילם רק חלק ממה שהבטיח במפורש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר