רופא שיניים
אילוסטרציה: שאטרסטוק

שנה של סבל: רופא שיניים ישלם פיצויים של חצי מליון שקלים

רופא שיניים מראשון לציון גרם למטופלת כאבים עזים לאחר שכשל בכל נסיונות העקירה והשתלת הכתרים. בית המשפט קבע כי עליו לשלם לאישה פיצויים עבור הסבל הרב שעברה

פורסם בתאריך: 4.7.18 09:42

רופא שיניים שמנהל קליניקה במרכז ראשון לציון ישלם פיצוי של מעל לחצי מיליון שקלים למטופלת שעברה אצלו סדרת טיפולים כושלת הכללה עקירת שיניים, השתלת שתלים והתקנת כתרים. כך נקבע בפסק  הדין בעקבות תביעה שהגישה המטופלת באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפרשה החלה לפני כשלוש שנים. המטופלת הגיעה אל הרופא ולאחר שסיכמו על תכנית הטיפול, האחרון הבטיח לה כי הטיפול יהיה קצר ובסופו השניים שלה יהיו "יפות ביותר" לדבריו. המטופלת ביקשה לדחות תחילת הטיפול עקב אירוע משפחתי אך הרופא הבטיח כי הטיפול יסתיים תוך שבועיים לכל היותר וכי היא תגיע לאירוע עם שיניים "מושלמות ויפות" כלשונו.

אך הבטחות לחוד ומציאות לחוד, על פי פסק הדין עולה כי הכתרים היו מגושמים, לא אסתטיים, לחצו על החניכיים, מנעו מהמטופלת לסגור את הפה, וגרמו לה לכאבים חזקים וסבל רב. הרופא הבטיח כי לאחר מספר טיפולי שורש, הכאב יחלוף אך הכאב לא רק שלא חלף, אלא אף החמיר והחניכיים סביב אחד הכתרים החלו להתנפח ולדמם.

הפרשה החלה להסתבך כשהכתרים הקבועים שחזרו מהמעבדה לא התאימו והרופא חזר על המדידות שש פעמים נוספות. לאחר הדבקת הכתרים התברר כי הם עבים ומגושמים והמטופלת לא יכלה לסגור את שיניה וסבלה שוב ושוב מכאבים עזים בשיניים ובחניכיים כשהיא מאבדת תחושה בשפה העליונה ובאף.

בכתב התביעה נטען כי המטופלת הגיעה למרפאת רופא השיניים פעמים רבות במהלך תקופה של 12 חודשים אך ללא הועיל. לאחר שהרופא ביצע צילום פנורמי הוא קבע כי יש להחליף את כל הכתרים בלסת העליונה. ארבע ניסיונות להמיס את הדבק כשלו ולכן החליט לחתוך את כתרי החרסינה והתקין במקומם כתרים זמניים.

בשלב זה החניכיים התנפחו ודיממו ובהמשך הכתרים הזמניים החלו ליפול. מאחר והמטופלת המשיכה לסבול  לאורך כל התקופה הזו מכאבים עזים היא החליטה להפסיק את הטיפול.

מומחה בתחום הכירורגיה של הפה ולסת שבדק את האשה קבע כי טיפולו  באופן חד משמעי כי רופא השיניים היה רשלני ולקוי והעריך את הנזק שנגרם לאישה במעל ל-400,000 שקלים.

הפרשה נמשכה כשהרופא עושה הכל בכדי לחמוק מהתשלום למרות המעשים הרשלניים, אך בית המשפט נענה לטענות באי כוחה של המטופלת עורכי הדין גיל וניצן הראל ופסק כי על רופא השיניים לשלם למטופלת פיצוי של מעל לחצי מיליון, כולל שכר טרחה והוצאות משפט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עוזי

    אנשים מסכנים.. מי שלא בא מתחום השיניים ומבין מה באמת עושים לו בפה מסכן..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר