כמה אפשר למתוח את גבולות האהבה? (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

נשואים ומתפרפרים: האישה שלמדה על בשרה מהי מערכת יחסים פתוחה

החוקר הפרטי שלנו מביא את סיפורים של בני זוג אמידים שהחליטו לפתוח את הנישואין, אבל מה קורה כשהאישה מתחילה לחשוד?

פורסם בתאריך: 12.4.18 16:42

הם נשואים כבר 20 שנה, נישואים יציבים ומאושרים של אנשים שמצאו אחד את השנייה והשלמות של הזוגיות שלהם הייתה ללא דופי, היא מספרת לי והיא נראית כמו אישה שיודעת בדיוק מה היא רוצה, אחת שחיה את החלום. אני, מצדי, ידעתי שגם אם יש חלום שהתגשם לא באים אליי סתם ככה, כי הוא מושלם.

היא ובעלה הכירו בחברה שבה עבדו בתחילת דרכם, חברת פיננסים של מצליחנים שמטפסים למעלה מהר מאוד ומתברגים לחוג החברים הנוצץ ביותר. היא סיפרה לי מעט פרטים כדי שאבין מה אני מחפש. כולם אצלם פחות או יותר אותו דבר, חוג של אנשים שלא מבזבזים רגע על מה שלא מעניין אותם, כך זה נראה. היא ובעלה החליטו בשלב מסוים לפתוח את הנישואים משום שהם בטחו בזוגיות שלהם כל כך, שאף אחד מהם לא חשש מעולם שיקרה משהו שיפר זאת, עד החודשים האחרונים שבהם היה נדמה לה שהוא התאהב באחת הפרטנריות הזמניות שלו, בניגוד להסכם ביניהם שלא מתאהבים ולא מפתחים יחסים קבועים עם אף גבר או אישה. לא היא ולא הוא.

האמת היא שראיתי את זה לא פעם, אנשים שבוחרים לחיות בצורה מסוימת ולקחת סיכונים כי הם יכולים והכל בסדר גמור אתם, עד שמשהו משתבש פתאום והם מבינים שאי אפשר לשלוט בכל דבר. היא באה אליי משום שחשש מסוים סדק את השאננות שלה והיא רצתה להיות בטוחה. הכל היה מושלם והיא רצתה שיישאר ככה.

 

התחלנו בעבודה ועקבנו אחריו. היה קל יחסית משום שרשימת היעדים של אנשים עסוקים בדרך כלל כולל מקומות ברורים, כמו החברה, פגישות עסקים במקומות גלויים, שום דבר אפל. אלה לא אנשים שמסתובבים במקומות מפוקפקים משום שהמוניטין שלהם חשוב מדי. הכל מגיע אליהם וזה מה שניסינו לברר, מי מגיע אליו ומי היוצא דופן שהוא מבקר.

ההפתעה הראשונה קרתה כבר למחרת היום הראשון. האיש נכנס לחנות צעצועים גדולה ומוכרת ויצא עם שקית גדולה מלאה צעצועים ובובות פרווה שאפשר היה לראות גם דרך השקית. מעקב אחריו הביא אותו לגינה ציבורית ביישוב יוקרתי סמוך למקום מגוריו, שם נכנס לבית קטן עם חצר, שבה ישבה אישה כבת שלושים ומשהו ששיחקה עם תינוק. הדרך שבה קיבלה את פניו לא השאירה ספק לעוקב שלנו שעבר ליד הגדר כאילו במקרה.

"תגיד שלום לאבא!", צהלה האישה לקראת בעלה של הלקוחה שלנו והאיש חיבק אותו באהבה. הוא נשאר שם כמה שעות והתמונות של המשפחה האלטרנטיבית המאושרת נמסרו ללקוחה, בידיעה ברורה שעולמה כבר לא יישאר שאנן ומושלם.

הסיפורים מבוססים על מקרים אמתיים, הדמויות ופרטים נוספים שונו על מנת למנוע את זיהוי לקוחותיו.

הכותב הוא בעל משרד "כלבודק"  >> 1700-50-80-70

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר