מתחיל לחרוש את השטח. אבורצקי בחוג הבית

אבורצקי מתחיל לחרוש את השטח: "נמגר את השחיתות בעיר"

העיתונאי שהחליט לפני מספר שבועות על ריצה לראשות העיר, מתחיל לקיים חוגי בית ומתייחס, כצפוי, לפרשת דוד ביטן

פורסם בתאריך: 14.3.18 12:55

כחודש לאחר שהצהיר על התמודדותו לראשות העיר ראשון לציון בבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר הקרוב, רותם אברוצקי אלמוג מתחיל לחרוש את השטח ולקיים חוגי בית, להפגש עם תושבי העיר ולשטוח את חזונו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

במסגרת המפגש שהתקיים, אברוצקי הציג את עצמו לתושבים שאינם מכירים אותו ושטח את עמדותיו בנושאים שונים כמו תכנון ובנייה, איכות סביבה, תחבורה ציבורית, חינוך ונגישות והסביר וכיצד ניתן לשפר את איכות החיים העירונית.

אם את הנושאים האלו מציג כל מתמודד ברחבי הערים השונות בארץ, בראשון לציון המצב שונה שכן אבורצקי נדרש לענות על הנושאים הבוערים בעיר, חקירותיו של ראש העיר דב צור וסגנו לשעבר וח"כ הכנסת כיום דוד ביטן. אברוצקי התייחס למצב ואמר כי יש צורך דחוף במיגור השחיתות בעיר וכי בכוונתו להפעיל את כל האמצעים הקיימים על מנת לנקות את העיר משחיתות.

"ראשית  צריכים לקבוע ישיבה ראשונה עם מבקר המדינה והיועץ המשפטי לממשלה", אמר אברוצקי והוסיף, "צריך לפתוח תיקים, לבחון מסמכים, לבדוק התקשרויות ופרוטוקולים של ישיבות – לפחות  מעשר השנים האחרונות, זו עבודה קשה אך אין מנוס ממנה. צריך לעבור על הפרויקטים העיקריים, נלך למקומות האקוטיים, נבדוק איפה נפל רבב ונטפל בבעיות מהיסוד".  

מבטיח למגר את השחיתות בעיר. אבורצקי בחוג הבית

לגבי קמפיין הבחירות שלו הוסיף אבורצקי: "התחלנו השבוע במסע חוגי הבית ומפגשים עם הציבור שמביע כמיהה להתנהלות חדשה ורעננה. המפגשים מעצימים ומרגשים ומאפשרים להקשיב לרחשי הלב של ציבור גדול של תושבים שחשו עד עתה כי לא הייתה אוזן קשבת לדבריהם".      

אברוצקי, בן 47, לשעבר כתב-עורך בכיר בערוץ הראשון ויו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב, נולד, גדל וחי בעיר ראשון לציון. לפני מספר שבועות הודיע על כוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לעירייה שיערכו בחודש אוקטובר.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר