מגרש הכדורגל של מחלקת הנוער הפועל ראשון לציון מערב
בורות במגרש ותנאים ירודים. מגרש הכדורגל של מחלקת הנוער הפועל ראשון לציון מערב

תנאים קשים: בורות, תאורה חסרה ונזקים לרכבים במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון

מנהל קבוצת הילדים של הפועל ראשון לציון מערב מעיד על אצטדיון מלא בורות ושבילי גישה חשוכים לחלוטין וטוען "ילד עוד ישבור פה רגל"

פורסם בתאריך: 27.2.18 10:42

מיכאל גרינברג, תושב ראשון לציון בן 72, מנהל בהתנדבות את קבוצת הילדים של הפועל ראשון לציון מערב. לאחרונה הוא מתריע על הזנחה של מתקן האימונים של כל מחלקת הנוער בקומפלקס המועדון הצמוד לסופרלנד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מוזנח בתוכו ובסביבתו. עם זאת גרינברג מציין לטובה את סגן ראש העיר ציון כהן על עזרתו בהחלפת חלק מגופי התאורה שלא עבדו באצטדיונים אבל מדגיש כי יש לתקן את כלל הליקויים במקום, הכוללים בורות, חוסר בגופי תאורה וחוסר בשבילי גישה נאותים למקום על מנת לאפשר לילדים סביבה ספורטיבית בטוחה.

"מאות ילדים מתאמנים במגרשים האלה משעות משעה 16:00 ועד השעה 21:00 בערב ולצערי אין שבילי גישה נורמליים למתקנים האלה" מתאר גרינברג את התנאים,ומוסיף, "להורים כבר נגרם נזק לרכבים עקב תנאי הגישה.בנוסף, אין תאורה בשביל הגישה וילדים נאלצים ללכת בחושך מוחלט ובאחד המגרשים עצמו מתבצע שזרוע ובמקום בו משחקים הילדים כדורגל, יש בורות רבים שנוצרו במגרש. כל הדברים האלה הם תחת העירייה שצריכה לטפל בהם כולל בתאורה שאומנם הוחלפה בחלקה בעזרת סגן ראש העיר ציון כהן, אך עדיין צריך להחליף גם את שאר התאורה הלוקה בחסר. אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהעירייה באה והתעניינה בהורי הילדים אם הם צרכים עזרה במשהו ואם יש בעיות במקום. מישהו פה מפשל בגדול רק שהתיקונים לא יבואו לאחר שחס וחלילה מישהו ישבור רגל."

מעיריית ראשון לציון נמסר: החברה העירונית קידמה בשלושת החודשים האחרונים עבודות שיפור התשתיות במגרש האימונים. כמו כן, שופרו תנאי החנייה וגודר מפגע בטיחותי במקום והתאורה במגרש ומסביב לו שופרה. בהמשך צפוי להתקיים סיור עם נציגי ההורים והאגודה יחד עם ראש מנהל איכות סביבה ושפע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר