ניילונים, קרשים ועוד כדי לחצות את השביל בדרך לבית הספר
ניילונים, קרשים ועוד כדי לחצות את השביל בדרך לבית הספר

תלמידים ומורים משתמשים מכל הבא ליד כדי לעקוף שביל מוצף

שביל הגישה בדרך לבית הספר ויצ"ו בנחלת יהודה בלתי עביר עבור התלמידים והמורים, לדברי מורה מבית הספר - יש למצוא פתרון שיספק להם מענה ראוי"

פורסם בתאריך: 24.1.18 14:49

"אנחנו בונים לעצמנו שביל מקרשים, שקיות ניילון, קרטונים וכל הבא ביד בדרך לבית הספר. ממש כמו בהישרדות" מספרת אורלי עובדיה, מורה בבית הספר ויצ"ו בשכונת נחלת יהודה. ברוב ימי השבוע עובדיה מגיעה באוטובוס עד לתחנה שנמצאת בקרבת בית הספר, ברחוב דרך המכבים, מטרים ספורים מהשביל. לדבריה, בימים גשומים כמעט ואי אפשר לעבור בשביל הגישה בדרך למקום ויש צורך מצד העוברים, תלמידים ותושבי השכונה כאחד – למצוא פתרונות יצירתיים בכדי לא להחליק או לשקוע בתוך הבוץ והשלוליות שנוצרות במקום כתוצאה ממזג האוויר. "לא מזמן היו כאן עבודות עירוניות באזור, לא ברור איך לא דאגו לסדר גם את שביל הגישה? כל פעם ביום גשום נוצר אותו מצב" טוענת עובדיה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

 

צפו בשביל המוצף

לדברי תלמידי בית הספר, יש לעשות משהו בנידון בכדי שלא יצטרכו פעם אחר פעם להתמודד עם המצב הלא נעים. מסיור במקום ניתן לראות שלוליות רבות בשביל הגישה ועליהן שקיות וקרשים שהונחו מבעוד מועד בכדי להימנע כמה שיותר מהחלקה במקום. בתחילת השביל ישנו קונוס שככל הנראה הונח על ידי גורמים עירוניים אך לדברי עובדיה הוא קשור לעבודות שנעשו באזור וכלל לא קשור להתעניינות במקום עצמו.

"זו השנה הראשונה שאני מלמדת במקום, וברור לי שזו בעיה שנמשכת זמן רב. כנראה שלאף אחד לא באמת אכפת מהמצב אבל יש צורך לפתור את זה כדי שלא נצטרך בכל פעם לאלתר פתרונות" אומרת עובדיה, בתקווה שדבריה יגיעו לגורמים הנכונים.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: נציגי העירייה מנקים את האזור ולאחרונה אף הוצבו קולטנים במקום על מנת לשפר את הניקוז בימי גשם. נבחן פתרונות נוספים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר