עובד נקיון מנקה את הרחובות בגשם
ממשיכים לנקות, כשלתושבים נשבר הלב

מדוע עובדים ממשיכים לנקות את הרחובות גם בגשם שוטף?

תושבים בעיר תוהים האם מנקי הרחובות צריכים לעבוד גם במזג האוויר הסוער: "הלב נקרע, גם ככה במזג אוויר גשום זה לא תורם דבר"

פורסם בתאריך: 23.1.18 15:12

מבחינת תושבי ראשון לציון מנקי הרחובות הם כלל לא שקופים בניגוד לסטיגמות כאלו או אחרות – ומפעם לפעם נעשות מחוות מצידם למען אלו, בדמות כוס עם משקה חם בימים קרירים או שי לחג שמתקבל בתדהמה רבה ובעיקר בחוסר הבנה אך בהערכה. בתקופת החורף ההתייחסות מצד התושבים מתייחסת לשאלה – האם מנקי הרחובות שפזורים ברחבי העיר צריכים לעבוד במזג האוויר סוער וגשום? שאלה שנוגעת בעיקר ברגש וגורמת לעוד תושבים לרצות להירתם למענם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

תושבת העיר, אושרת גואטה, מספרת, "כואב הלב לראות אותם עובדים בגשם. אני פשוט מרחמת עליהם והם לא צריכים לעבוד ככה, בין כה וכה הניקיון במזג האוויר גשום כמעט ולא תורם בדבר". עוד מוסיפה גואטה, שכבר פעלה למענם, "אני מתכננת בקרוב לקנות למנקים בשכונה שבה אני גרה, כובעים, צעיפים וכוסות תרמיות שיסייעו להם בקצת". תושבים נוספים מציינים שקשה להם לראות אנשים מבוגרים שנאלצים לעבוד בתקופה כזו של חייהם בתנאים כאלו. לדבריו תושב העיר אייל: "יש צורך בהתחשבות ובאנושיות, אבל עם זאת תמיד יהיו אנשים שיתלוננו מצד אחד למה צריכים לנקות בגשם ומצד שני, אם לא ינקו אז יגידו למה אין מנקים. צריך למצוא פתרון יעיל שיעשה טוב לשני הצדדים".

התושבים לא נשארים אדישים

בסיור ברחבי רחוב רוטשילד בשעות הבוקר, בעוד התושבים חולפים עם מטריות במזג האוויר הגשום,  היה ניתן לראות את מנקה רחוב מבוגר, שלא הפסיק את עבודתו, ונראה כי פינת המחסה העיקרית שלו היא בצמוד לכניסתם של העסקים הרבים לאורכו של הרחוב.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה, "ישנה הנחייה חד משמעית לעובדים להפסיק את עבודתם במזג אוויר גשום ולתפוס מחסה. כמו כן, הם מצוידים בלבוש המתאים למזג אוויר חורפי. נציין כי בימים סוערים וגשומים, אנו פועלים במתכונת המצומצמת ביותר שניתן על מנת לאפשר את המשך הפעילות הסדירה בעיר. נחיצותם בשטח נובעת מהעובדה כי הם מנקים את הקולטנים ובכך מונעים הצפות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר