מפעל אמרז בראשון לציון (צילום: גוגל סטריט ויו)

האם מפעל "אמרז" בראשון לציון ישלח 250 עובדים הביתה?

בעקבות הפרסומים על הכוונה לסגור את מפעל הפלסטיק ''אמרז'' בעיר: המנכ"ל מכחיש, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה מדואג ומנהל האיגוד המקצועי בהסתדרות מרחב ראשון לציון עדיין ממתין לנציג המפעל

פורסם בתאריך: 14.1.18 18:30

הבוקר (ראשון) פורסם בעוד כחודש וחצי עתידה חברת "אמרז" שבבעלות משפחות פוגל וורטהיים לסגור את המפעל בראשון לציון בעקבות קשיים כלכליים. ואולם, מנכ"ל "אמרז", יהודה פורטה, אומר ל"השקמה ראשון לציון" כי אין בכוונתו לסגור את המפעל שבו מועסקים כיום כ-250 עובדים. פורטה מוסיף כי הכוונה היא אף לעבות את היקף העבודה ואומר: "בשנה האחרונה, החברה החלה בתהליך ייעול ושדרוג לצורך שילוב טכנולוגיות חדשות לייצור מוצרי פלסטיקה בסטנדרט מתקדם ובשבוע האחרון הודענו ללקוחותינו על יציאה מתחומי פעילות מסוימים. אדגיש כי בניגוד לפרסומים שונים, בכוונת החברה לעבות את הפעילות במפעל בראשון לציון ולא לסגור אותו".

 

יוסי אלקובי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל אומר בשל הטענות כי החברה אמורה להיסגר בחודש מרץ כי "המחסור בעובדים מקצועיים נחשב לחסם העיקרי שפוגע בצמיחת התעשייה בישראל. באם יפוטרו, התאחדות המלאכה והתעשייה מזמינה את כל עובדי אמרז להשתלב בענפים השונים שההתאחדות מציעה ולתרום מכישוריהם לתעשייה הישראלית. מדובר בלמעלה מ-40 אלף מפעלים יצרניים ממגוון תחומים כמו מפעלי פלסטיק וגומי, ענף המתכת, ועוד שישמחו לעשות הסבה מקצועית לעובדי 'אמרז' ולשלבם במפעלים ברחבי הארץ".

דוד ראובן מנהל האיגוד המקצועי בהסתדרות מרחב ראשון לציון אמר בתגובה לטענה שהמפעל עתיד להיסגר בחודש מרץ כי "המפעל עצמו מאוגד בהסתדרות. אני קיבלתי את ההודעה וניסיתי ליצור קשר עם מנהל כוח האדם של אמרז, שעד לרגע זה לא נאות לחזור אלינו. בכל מקרה, אנחנו כרגע מנסים ליצור קשר עם העובדים ונעמוד לצדם לכל אורך הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר