הבשורה על פי ווטרפיור: בידה חשמלי ממוחשב

ציון גוילי, הבעלים של ווטרפיור, לא מפסיק להביא את החידושים לתחום המים, כולל בידה ממוחשב היישר מאמסטרדם

פורסם בתאריך: 1.1.18 12:26

יושבים? מצוין. כי יותר ויותר אנשים, כך מתברר, גילו את נפלאות הבידה האלקטרוני. אחת הספקיות הגדולות של הטרנד ההולך ומתפשט היא חברת ווטרפיור בבעלותו וניהולו של ציון גוילי, מתכננן חורף חם, בכל מובן, ומביא לארץ את ה-בשורה, היישר מאמסטרדם: הבידה, שיחליף את מושב האסלה הרגיל, מתופעל בכפתורי מגע אלגנטיים, ממוחשב כולו, ויש אפילו שלט שמאפשר התאמת טמפרטורה.

על הכל חשבו המפתחים: בבידה ישנן אופציות לשטיפה רגילה או לשטיפה אינטימית לנשים. ועוד לא דיברנו בכלל על איכות הסביבה, על הנייר שנחסך והמגבונים שסותמים את הצנרת.

אלגנטיות היא שם המשחק של החורף הזה, כך נראה, כשהוא מביא איתו גם את מתקני המים התת-כיוריים. במקום הפילטרים ומתקני המים החמים והקרים שלרוב מונחים על השיש, מציעה ווטר פיור מערכת חימום, קירור וטיהור סמויה – מתחת לכיור, באופן שאינו גילוי לעין. התוצאה: על פני השטח – ברז ככל הברזים, שמוציא מים מקוררים או רותחים, לפי הזמנה. ויש, אגב, גם ברז סודה. מעבר לאופציות הבלתי נגמרות העתיד כבר בהחלט כאן, ועקף אותנו בסיבוב.

את חברת ווטרפיור הקים גוילי, בן 52, ראשל"צי גאה, נשוי ואב לשלושה וסבא, לפני כ-20 שנה. "התחלתי מלמטה, כמתקין, ולאט טיפסתי. כיוצא חיל אוויר תמיד נמשכתי לתחום הטכני, והתעניינתי בתחום המים", הוא מספר. מאז הפך גוילי לאחד אנשים הבולטים והמובילים בתחום.

החברה מציעה שירותי טיהור וריכוך מים, ולצד חידושים, טרנדים ובשורות לוהטות מחו"ל. כמו כן, משווקת החברה מתקני סינון למטבחים, פילטרים, בידה וגם את מנקה האבנית ה"מאסטר" – שמותקן במערכת הצינורות, מותאם לכל כיס ושטח, ודואג למגר את האבנית עוד בטרם כניסתה הביתה.

ווטרפיור, סחרוב דוד 5 ראשון לציון, טלפון: 1-700-704-504 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר