(צילום: MOMENTOS)

"אתן תהיו השושבינות שלי" הבטיחה המורה לתלמידות וקיימה

המורה דנית ליאני, יצאה בסוף שנה שעברה לשנת שבתון, והיא לא שכחה לקיים את שהבטיחה לתלמידי כיתתה – "אתם תהיו השושבינות שלי ביום שאתחתן" – לפני ימים אחדים זה קרה

פורסם בתאריך: 31.12.17 16:40

בימינו זה לא משנה אם אתה רואה את האדם שמולך פנים מול פנים או דרך אפליקציה בסמארטפון – כמו תחומים רבים בחיים שעשו מודרניזציה כך גם היא האהבה עם נגיעותיה הטכנולוגיות. כבר מהמבט הראשון באפליקציות ההכרות יש באפשרותו של כל אדם לקבוע אם הוא רוצה להמשיך לראות את אותו האדם או שמא לא. אצל דנית ליאני (34) שהתחתנה לפני ימים אחדים עם בחיר ליבה, רפאל (30) איש אבטחת מידע שעלה מצרפת,  אולי הסיפור עוד יהפוך יום אחד לסרט מרגש או ספר רב מכר. ההכרות בין השניים התרחשה באותו יום שדנית רצתה להסיר את אפליקציית ההכרויות מהסלולרי. דווקא אז היא קיבלה הודעה שגרמה לה לא להתאפק, להשיב ומאז הכול היסטוריה. בשבוע שעבר (רביעי) שמונה חודשים לאחר השיחה הראשונה של השניים – הם צעדו לחופה, אך דנית מורה במקצועה בבית הספר היסודי 'חופית' בראשון לציון, לא שכחה לרגע את שהבטיחה לתלמידי א'-ב' שלימדה במשך שנתיים – "אתם תהיו השושבינים שלי ביום שאתחתן" ואכן בשבוע שעבר (רביעי), שמונה בנות זכו להיות לה לשושבינות ברגע המרגש בחייה.

 

צפו בווידאו המרגש ובדנית והתלמידות 

לדבריה, בפעם הראשונה שרפאל, שמע על כך הוא נלחץ מהעובדה שיש סיכוי שיגיעו 31 תלמידים להיות שושבינים. "התרבות האירופאית היא חלק ממנו. הוא עלה לארץ מצרפת (פריז) לפני שמונה שנים" מסבירה הכלה הטרייה את פשר המתח, ומוסיפה: "בסוף הוא והמשפחה שלו כל כך התלהבו מהכול למרות שהם לא רגילים לדברים מעט שונים מהרגיל".

דנית מספרת שלמרות שהבנות בסך הכול בנות שמונה, הן ממש הרגישו כאילו זה האירוע שלהן. לדבריה הן קנו שמלות ונעליים, דיברו איתה בכל התקופה שלפני החתונה, וביום האירוע סייעו לה להפיג את הלחץ כשהגיעו לסוויטה שלה, ואפילו צחקו על המתח שהיא נמצאת בו. "זה היה הכי מרגש בעולם כי אני מחוברת לכיתה שלי גם כשאני כבר לא המחנכת שלהם. הם ממש כמו הילדים שלי. כולם אמרו שהם לא ראו דבר כזה" קבעה דנית.

צילום: MOMENTOS

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר