"אחוזת ראשונים" על מסלול הדוגמנות: יש פרגון ויש קנאה

למרות שהן בנות שמונים פלוס, לפעמים עם סחרחורת ועל אפן של הקנאיות, נשות אחוזת ראשונים מדגמנות אופנה זקופות וזוהרות

פורסם בתאריך: 29.11.17 14:14

ב"אחוזת ראשונים" ממשיכים לשבור את הכללים ולצחוק על הסטיגמות שמגיעות עם הגיל. אחרי שבשבוע שעבר נבחנה להקת "ראשונים על הבמה" לאודישן בתוכנית "אקס פקטור", כפי שקראתם על זה כאן, הפעם היו אלו קומץ דיירות אחדות שנבחרו להפגין את כישוריהן על מסלול הדוגמנות, שם הציגו במקצועיות רבה בגדי נשים.

תצוגות אופנה במתחם המגורים באחוזה שבראשון לציון כבר הפכה לסוג של מסורת, בה חולקות מסלול דוגמניות הבית לצד דוגמניות מקצועיות של חברת "איריין ליין", כשבין לבין משולבים קטעי ריקוד. "בכל השבוע שלפני התצוגה כאב לי הראש וגם באותו יום סבלתי מסחרחורות. רצו שלא אשתתף אבל אמרתי ששום דבר לא ישבור אותי ושיהיה בסדר" אומרת דיירת האחוזה, רחל כהן, בת 82, שהשתתפה בתצוגה, ומוסיפה: "הלכתי זקופה והרגשתי נהדר. כבר כמה ימים אני שומעת שמדברים ואומרים איזה דוגמנית יש לנו כאן, ויש לי 17 נכדים שאומרים שאני הסבתא הכי יפה בעולם, אז תבין מה זה עושה לי בלב. ממש מרגש".

הדיירת, ליליאנה גולדפארב, בת 82, אומרת שזו לא הפעם הראשונה בה משתתפת בתור דוגמנית בתצוגה וחושבת שזה לא מצריך בכלל מאמץ. "זה מאוד נחמד ואני עושה את זה לפעמים בכדי להעביר את הזמן וכמובן גם בשביל הנשמה. אנחנו פשוט באות והולכות על המסלול מבלי תרגול מקדים. יש כאלו שמפרגנות כאן באחוזה ואחרות אפילו לא מסתכלות, כנראה זה מקנאה", מספרת גולדפארב. חברתה למסלול, רבקה פלאט, מוסיפה: "אני אוהבת להתלבש יפה. חשוב לי להיראות טוב. ולהיות עם בגדים ונעליים יפות. אני מקבלת הרבה מחמאות על המסלול ומחוצה לו. תצוגות האופנה הן 'טעימה' קטנה מאור הזרקורים".

ונראה כי בדיוק כפי שהן מתראיינות במקצועיות, כך מובילות רגליהן את גאוותן בכל צעד, כאשר הכבוד הגדול ביותר מצידן הוא לצעוד בראש מורם ולחיות את הרגע בדיוק כפי שהוא לקול מחיאות הכפיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר