מצוקת החניה באזור רוטשילד: מה מועילים השלטים אם אין אכיפה?

האזור אמנם הוגדר כאזור חניה לתושביו בלבד משעה מסוימת, אבל אפילו בלייני רוטשילד יודעים שאין אכיפה ומתעלמים לחלוטין מהשילוט

פורסם בתאריך: 27.11.17 11:41

החודש (נובמבר), הוצבו שלטים ברחובות הרימון, וולפסון, התומר ועולי הגרדום, המורים על כך שרק דייירי הרחוב נושאי תוית דייר יוכלו להחנות את רכבם מהשעה 17:00 עד 08:00 בבוקר. התושבים קיוו שהמהלך יפתור במעט את מצוקת החניה באזור, אך נוכחו לדעת שבכל זאת יש רכבים שמחנים באזור בשעות האסורות, ולא נעשית שום אכיפה בנושא. "החברה לביטחון החליטה שאנחנו התושבים נעבוד בשבילה. הם באים לתת דוחות רק אם מזמינים אותם לרכב ספציפי. הם תלו שילוט אבל בפועל הם לא אוכפים את זה", מספרת דיירת אחד הרחובות, רחל היימן.

היימן, האחראית על קבוצת הוואטסאפ של תושבי האיזור אשר נפתחה בתחילת השנה בכדי לאחד את כוחות התושבים אל מול הבעיות השונות, סבורה כי הפעם הפתרון צריך לבוא מצד הגורמים האחראים: "הפקחים טוענים שאני ושכניי צריכים לסייר ולבדוק את הרכבים ולהגיש תלונה על רכב מסוים ורק אז יתנו דו"ח. גם כשמגיעים זה באיחור והרכב כבר לא נמצא ובינתיים אנחנו נשארים ללא חנייה. לעומת זאת באיזורים אחרים מחולקים דוחות על ימין ושמאל".

התושבים מספרים שפניותיהם למוקד העירוני עד כה לא עוזרות והחניות ממשיכות להיתפס ברובן על ידי בליינים באי רחוב רוטשילד, שלטענת התושבים לא חוששים לרגע להחנות את רכבם כמה שעות מבלי תוו דייר, כי ברור שלא תהיה אכיפה בנושא.

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר