המקום בו מרדכי ואידה חושבים שאולי נתין להציב ספסל
המקום בו מרדכי ואידה חושבים שאולי נתין להציב ספסל

הקשישים מרחוב גרינשפן עדיין מחכים לספסל

מרדכי ואידה מראשון לציון ממעטים לצאת מביתם ודורשים שיציבו ספסל בדרך לתחנת האוטובוס. הם הפנו, נפגשו והסבירו אבל דבר לא קרה

פורסם בתאריך: 7.11.17 17:13

מרדכי, תושב ראשון לציון בן 81, מגדיר את עצמו כאדם שלא מרבה להתלונן אך בשל בעיות בריאותיות שונות, הוא ניסה לפני כחודשיים להוביל מהלך כדי שיוצב ספסל ישיבה ברחוב הקוקיה, בדרך לתחנת האוטובוס שממוקמת ברחוב גרנישפן. הסיבה: מרדכי, אשתו אידה בת ה-70 ותושבים נוספים שמתגוררים בשכונת נווה – הדרים מתקשים להגיע לתחנת האוטובוס.

הוא פנה למוקד העירוני, שם גילו עניין בפנייתו ואף נערכה פגישה בינו לבין נציגה מטעם העירייה. אלא שדבר לא נעשה מאז. כיום הוא אשתו ממעטים לצאת מביתם משום שהם מתקשים להגיע אל תחנת האוטובוס.

המשפחה לא מקבלת את ההסברים שהוצגו בפני האב על כך שהמדרכות צרות או שהצבת הספסל עשויה לגרום רעש לשכנים, ומבקשת שיינתן להם פתרון, אשר יוכל לשרת את אוכלוסיית הקשישים בשכונת נווה הדרים באופן סדיר.

"אמא שלי סובלת מבעיות לב, ולחץ דם גבוה", מסבירה בתם שרון, "היא אפילו לא עולה במדרגות וגם מצבו של אבי התדרדר בשנים אחרונות. הוא בסך הכול מבקש שישימו ספסל ברחוב". הבת מספרת כי אמה ניסתה למצוא פתרון בדרך יצירתית, כשביקשה מהשכנים ברחוב הקוקיה, להציב כיסא בסמוך לחזית בניינם שנמצא בדרך לתחנת האוטובוס ממנה השניים מתניידים, אך גם כאן נתקלה בסירוב.

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר