פנדה
פנדה

בקצב הפנדה: איך הפך הצמד מראשון לציון ללהיט החתונות?

רגע לפני שהם סוגרים עשור על הרחבה, כפיר אוסידון ואילן מור, שהקימו את "פנדה די ג'י" מספרים על סוד ההצלחה

פורסם בתאריך: 7.11.17 16:56

לפני שלוש שנים נפטר אביו של כפיר באופן פתאומי בתאונת עבודה. כפיר נכנס לנעליו של אביו בחברה ושקל את צעדיו כדי. ג'יי. אחרי שכבר חשב שלא יוכל לשמח יותר ונגמר לו הסוס, הבין שמשם יוכל לצמוח, כמו שאבא שלו היה רוצה שיעשה. "החברה היא הבייבי הגדול שלי ובזכות התמיכה של השותפים שלי והאהבה שלי למוזיקה התגברנו על המכשול", אומר אוסידון. עכשיו הם לקראת חגיגות העשור.

את הלייבל "פנדה דיי ג'ייז" פתחו כפיר אוסדון ואילן מור, שניהם בני ראשון לציון, לפני קצת יותר מתשע שנים והפכו את אולמי הארועים לרחבות ריקודים מוטרפות במיוחד. "התחלתי כמו כל די.ג'יי שמנגן בימי הולדת וידעתי מהרגעים הראשונים שלי בקריירה, שזה מה שאעשה כל חיי", אומר כפיר מבעלי החברה. "עם הזמן גדלתי והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות כשאהיה גדול".

עם השנים עברו אילן וכפיר לנגן באירועים גדולים יותר ובבמות מרשימות ובין היתר נכנסו לעולם החתונות. "הרגשנו שלשמח זה ייעוד חיינו ובזה אנחנו טובים, מעבר לזה אנחנו גיקים של מוזיקה, לפעמים מוצאים את עצמנו יושבים עד השעות הקטנות של הלילה כדי להאזין לעוד ועוד טרקים ולהתעדכן כל הזמן", אומר מור.

לפני כחמש שנים הצטרפו כשותפים לחברה גל ברכה וקובי מלכה. "לא היינו מתחברים לכל אחד, אנחנו מאוד בררנים בסגנון ומאוד קנאים לדינמיקה שקורית באולפן ולשפה בה אנו מוכרים את עצמנו, אבל ידענו בשנייה הראשונה שאנחנו רוצים אותם איתנו. גל היום הוא אחד הכוכבים הכי גדולים בחתונות וקובי כובש את המועדונים הכי חזקים בתל אביב ונחשב לדי.ג'יי היפ הופ מספר אחת בארץ".

ומה הלאה?
מור: "חתונות זה האהבה הגדולה שלנו לשמח זוג מתחתן אין דבר מבורך מזה, אך עם זאת תמיד מחפשים במות שירגשו אותנו. בשנים האחרונות שימשנו כרזידנטים של המילה בחוף הים. קובי שרף כל במה אפשרית שקיימת בתל אביב והוא היום הדיג'יי הכי מבוקש במוזיקה השחורה ככה שנראה שהכל טוב אצלנו".

אוסדון: "מסיבת הרחוב ואירועים שקשורים לעיר הוא תמיד טוב, היינו רוצים בעשור הקרוב להתפתח בתחום הטכנו שמאוד קרוב לליבנו, ממש בקרוב אנחנו סוגרים 10 שנים למפעל המדהים הזה שיצרנו ואני מקווה שנעשה עוד 10 שנים כאלה מוצלחות עם הרבה מוזיקה עם אהבה וחברות טובה בינינו כי בסופו של דבר זה הבסיס של הכל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר