בזכות פוסט בפייסבוק: עשרות התגייסו כדי לחגוג ליתום בר מצווה

"לילד הזה אין הורים שיגשימו לו את החלומות", מספרת תושבת העיר שהובילה יחד עם חברתה את המבצע לטובת הפקת אירוע ענק

פורסם בתאריך: 31.10.17 14:17

עשרות מתושבי ראשון לציון התגייסו ונרתמו כדי לחגוג בר מצווה לנער שהתייתם מהוריו. זאת, בעקבות פוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק "הפורום החדש של תושבי ראשון לציון", שקרא לעזרת הגולשים בהפקת חגיגת בר המצווה.

אחת ממנהלות הפורום, גלי ברדה דאדיסון, סיפרה כי לאחר שחברתה מורן פייגנבוים העלתה את הפוסט, היא הבחינה בכך שאין היענות מצד הגולשים. "הבנתי שהוריו נפטרו מסרטן ולקח זמן עד שהסבתא הצליחה לקבל עליו משמורת. הנער עבר חיים קשים. לאחר שהפוסט עלה חששתי שדברים לא יתקדמו והחלטתי לפנות טלפונית לבעלי עסקים ותושבים", היא מספרת, "הדברים התחילו לזוז, לא יכולנו להישאר אדישות למצב הזה".

במאמץ משותף, בתוך פחות משעה, ברדה דאדיסון ופייגנבוים הצליחו לאסוף פריטים ושירותים בהתנדבות, לצורך הפקת החגיגה, בהם חליפת בר מצווה, שולחן של קינוחים, עיצוב בלונים מפואר ועוד המון דברים לטובת האירוע שנראה לפני כן כי לא ייצא לפועל או יתקיים באולם ריק לגמרי, במקרה הפחות רע.

 

"לילד הזה אין הורים שיגשימו לו את החלומות היינו חייבות לעזור כאן. והבנתי מהמשפחה שהוא ממש בהיי מטורף מהרגע שהוא שמע את כל מה שארגנו בשבילו", אמרה פייגנבוים.

המאמץ נשא פרי: אירוע בר המצווה יתקיים ביום רביעי הקרוב, בעיר חולון. וממש בשעות אלו אנשים ממשיכים להציע את. "אני כל פעם מחדש עם דמעות בעיניים מהעזרה של התושבים", מסכמת פייגנבוים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר