משפחת בבלר. באדיבות המשפחה.

אביה של ליאל בבלר: "גם אם הנהגת תביע צער זה יהיה מאוחר מדי"

כתב אישום נגד נהגת מראשון לציון, על גרימת מותה של ליאל בת ה-16. האב מתנחם בחיים שהצילה בתו בתרומת איבריה

פורסם בתאריך: 31.10.17 10:20

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בתחילת השבוע כתב אישום נגד הנהגת אור סיהאצ'י, בת 27 מראשון לציון, בגין הריגה וגרימת חבלה חמורה – בעקבות התאונה שהתרחשה ב-26 במאי בקרבת הסינמה סיטי בראשון לציון. בתאונה נפגעה ליאל בבלר ונפטרה כעבור ארבעה ימים. אחרי הגשת כתב האישום רפי בבלר, אביה של ליאל, עדיין כואב, כועס ומוצא נחמה בכך שאבריה של בתו נתרמו והצילו חיים אחרים.

"אני חושב שזה כתב האישום שהיא צריכה לקבל וצריך להתייחס במלוא חומרת הדין", אומר האב ל"השקמה ראשון לציון". "אנשים צריכים לראות את מה שהיא עשתה ולדעת שבעבירות כאלו אין משהו שיעזור לצאת בידיים ריקות. גם אם הנהגת תביע עכשיו צער זה יהיה מאוחר מדי. חיי המשפחה לא יחזרו לעולם להיות אותו הדבר".

עם לכתה של ליאל, החליטו ההורים, דלית ורפי, לתרום את איבריה להשתלה. חמישה בני אדם זכו בחיים חדשים, והפכו בין רגע לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שאיבדה את היקר להם מכול. "אנחנו בקשר עם אותם אנשים ואנחנו מאושרים מכך שאנשים יכלו להמשיך בחייהם עם המשפחה והילדים – מבחינתם הכול מסביב הסתדר. זה לא רק עוד משפחות שניצלו אלא כל האנשים סביבם שעבורם הכול ממשיך כרגיל, לעומתי שכל המשפחה שלי נפגעה. כל מי שמכיר אותי נפגע. עברנו לחיים אחרים. היו לנו חיים שלפני ועכשיו התחלנו חיים חדשים".

בכתב האישום מתואר כי ביום התאונה נהגה סיהאצ'י ברכב מסוג פולקסוואגן ברחוב אברהם בר בראשון לציון, והתקרבה לצומת מרומזר. באותו זמן נהגה נהגת אחרת ברכב מסוג שברולט בכיוון הנסיעה הנגדי לנסיעת סיהאצ'י. הנהגת הגיעה לצומת ועצרה באור אדום בנתיב השמאלי, המיועד לפנייה שמאלה. כשהתחלף האור לירוק, החלה לפנות עם רכבה שמאלה ונכנסה לתוך הצומת. באותו זמן, הגיעה סיהאצ'י לצומת, למרות שהרמזור בכיוון נסיעתה היה אדום. עם כניסתה לצומת התנגשה עם רכבה בשברולט. כתוצאה מכך רכבה של סיהאצ'י סטה ימינה לעבר אי תנועה המיועד להולכי רגל ופגע בעוצמה בשתי נערות בנות 16, התנגש בעמוד רמזור והתהפך. אחת מהנערות, ליאל בבלר, שנחבלה בראשה באופן קשה, פונתה לבית חולים ונפטרה כעבור ארבעה ימים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר